FIFA 22

FIFA 22

Serieus wat zotte kaartjes bij deze keer.
Ik heb men Silva 89kaart terug op de bank gezet. Ik weet dat er hier iemand lof over is maar het werkt gewoon niet. Die is zo makkelijk van de bal te zetten? Heb hem op werkelijk alle posities geprobeerd maar niet lukt. Kan hem nochtans perfect inpassen met een Jesus IF en walker.

Ondertussen zit ik met een bank dieeen hogere rating heeft dan men team, nog maar eens het bewijs dat je daar niet te hard moet op focussen (het getalletje).
89 kroos 89 silva 89 kohler 90 kane.. allemaal waardeloos 😆. Er zijn kaarten van 5k coins die stukken beter zijn.
Ik ben er vol lof over. Is inderdaad makkelijk van de bal te zetten. Zijn voordeel is dat hij snel en wendbaar is en van al mijn spelers het makkelijkst een duel kan ontwijken. Want tegen Kimpembe moet zelfs Benzema het afleggen.

Hij speelt nu RAM omdat Di Natale van ST naar CAM is verhuist. Zijn cijfers zijn wel wat minder nu. Mahrez speelt LAM en die had in de Playoffs 2 goals en 8 assist terwijl Silva op 1 goal en 4 assists bleef steken. Di Natale had 7 goals en 4 assist mijn productiefste speler. Benzema had 7 goals en 1 assist.

Di Natale is net als Silva trouwens een licht gewicht die vliegt ook alle kanten op als er iemand tegenloopt en aangezien fouten zelden worden gestraft is dat ook niet altijd leuk.

En toch vind ik hen leuker/beter/makkelijker dan sterke spelers zoals bv Lukaku die de draaicirkel van een vrachtwagen heeft.

€850.000 coins, en graag tips gehad om mijn ploeg te versterken. Iemand enig idee hoe ik een screenshot van op mijn iphone kan uploaden?
In Spanje zou Vini wel eens POTM kunnen winnen en dan krijgt hij een nieuwe kaart en zijn huidige zijn al de meta van de meta. Ik ben persoonlijk nu daarvoor aan het sparen.

Trezeguet en de sbc’s uiteraard UT, de rest allemaal tradeble. Pack luck is onbestaande jammer genoeg.

Trezeguet 120 goals en 60 assist in 130 wedstrijden (enkel Rivals en fut champs).
Ferm ploegje. Werkt dat zo met enkel Onyeka met defensieve kwaliteiten op het middenveld? Ik speel nu met 2 controleurs maar als ik Vini haal dan heb ik geen plaatst meer voor Gosens en daar ben ik wat bevreesd voor.

Voor een Premier League ploeg kan je niet veel beter hebben denk ik zeker je verdediging niet, enkel misschien Kante ipv Onyeka? Het schijnt dat Kante nog beter is dan zijn stats doen vermoeden.

Ferm ploegje. Werkt dat zo met enkel Onyeka met defensieve kwaliteiten op het middenveld? Ik speel nu met 2 controleurs maar als ik Vini haal dan heb ik geen plaatst meer voor Gosens en daar ben ik wat bevreesd voor.

Voor een Premier League ploeg kan je niet veel beter hebben denk ik zeker je verdediging niet, enkel misschien Kante ipv Onyeka? Het schijnt dat Kante nog beter is dan zijn stats doen vermoeden.
Het probleem is bij mij dat ik altijd met 2 spitsen moet spelen, anders scoor ik weinig of niet. Dus Mané komt naast Trezeguet en De Bruyne komt naast Oneyaka op het middenveld. De bruyne aanvallend, onyeka verdedigend. En die laatste is zo goedkoop maar echt een tank. Vind Kanté nog iets te duur momenteel.

WL was leuk gedaan op 20 minuten, 6 gifted wins, alles gequit.
Reds uiteraard brol, ik doe geen moeite meer geld toch niet nodig :)

Rivals ging deze week vlot, maar mij bewust laten verliezen of ik zat in Elite. En dan ist weer shitshow a volanté, no thx met swaps voor de deur.

WL was leuk gedaan op 20 minuten, 6 gifted wins, alles gequit.
Reds uiteraard brol, ik doe geen moeite meer geld toch niet nodig :)

Rivals ging deze week vlot, maar mij bewust laten verliezen of ik zat in Elite. En dan ist weer shitshow a volanté, no thx met swaps voor de deur.
Is Elite niet makkelijker dan Div 1? In elite heb je een skill based matchmaking dacht ik aan de hand van een rating?
Het probleem is bij mij dat ik altijd met 2 spitsen moet spelen, anders scoor ik weinig of niet. Dus Mané komt naast Trezeguet en De Bruyne komt naast Oneyaka op het middenveld. De bruyne aanvallend, onyeka verdedigend. En die laatste is zo goedkoop maar echt een tank. Vind Kanté nog iets te duur momenteel.
ah dat begrijp ik ik speel ook altijd met een 4231 gewoon omdat ik daar het makkelijkst mee kan opbouwen anders zit er altijd een gat in het midden en geraak ik er moeilijk over zonder balverlies

2 red picks onder de 82

topspel fifa,maar wel tegen een ventje moeten spelen die red neymar mbappe en messi heeft

nu terug 100 matchen spelen in rivals voor 7 wins

Al 2 dagen op rij dat ik er niet in slaag de SBC op te lossen. 95 chem en niet alles uit 1 competite of land is een taaie puzzel, zeker als je wat wilt letten op je budget.

88 kroos en 86 Casteels, ik wist trouwens toch niet dat ie 86 was...

Anyways, good :

H77yjAp.jpeg

Ok nog eens geprobeert en nu wel opgelost gekregen. truk voor die van vandaag is blijkbaar om de LB/LM en RB/RM van dezelfde club te linken en dan alles centraal van dezelfde competite, zo heb ik het opgelost gekregen.

A days worth of grind voor die bronze squad milestones, resultaat 50k pack met 83 tops...

Mkayyyy

@dadash, ik denk dat jij het beste SB kent, hoeveel heb je nodig plus minus om elite 2 te worden?

Ik heb wat SB zitten spelen en zit rond de 31,5 ofzo, wss net niet genoeg neem ik aan?

A days worth of grind voor die bronze squad milestones, resultaat 50k pack met 83 tops...

Mkayyyy

@dadash, ik denk dat jij het beste SB kent, hoeveel heb je nodig plus minus om elite 2 te worden?

Ik heb wat SB zitten spelen en zit rond de 31,5 ofzo, wss net niet genoeg neem ik aan?
Ik speel op pc de vereisten daar zijn hoger.

Op PS was Elite 2 vanaf 31k punten vorige week. Je hebt niet veel marge dus, ze zitten nu aan bijna 29k dus zullen wel weer uitkomen op rond de 31k.

Ik speel op pc de vereisten daar zijn hoger.

Op PS was Elite 2 vanaf 31k punten vorige week. Je hebt niet veel marge dus, ze zitten nu aan bijna 29k dus zullen wel weer uitkomen op rond de 31k.
Het is 31 en een sjiek, fingers crossed want het verschil is wel merkbaar

Weet jij trouwens, in die link van u zie ik in totaal 5 packs staan, maar als ik naar de week ervoor kijk zijn het er maar 3,of zie ik dit verkeerd?

En is eerste keer dat ik zo hoog kan eindigen, meestal skip ik teams van 81+, maar met die bronze opdrachten heb ik gemerkt dat ik die aankan met zelf bronzen spelers : easy op amateur, met tegengoals op semi prof en billen dichtgeknepen op prof

Zelf op amateur (met bronze teampje) kreeg ik nog 6 a 700 punten, dus als ik echt voor hogere (tussen haakjes) ranking ga ga ik deze vanaf nu gewoon uitspelen, weliswaar op gemakkelijk

Ervoor speelde ik 2 maximum per set van 4,heel uitzonderlijk 3

Laatst bewerkt:
Packs staan dubbel deze week zal een foutje zijn.

Osimhen toch maar gedaan, is nog vlug en redelijk gegaan. Heb een hoofdzakelijk serie A ploeg dus dan moet je toch iets over hebben voor een serie A speler. En zo'n soort kaartje had ik nog niet misschien later handig voor een objective of SBC. Durft EA vaak te doen zoals onlangs nog met die Baku die dan handig was voor de Benzema SBC.

Terug
Bovenaan