FIFA 22

FIFA 22

De ene speler werkt beter voor de ene dan voor de andere.
Mijn Verratti schiet ze bijvoorbeeld vlotjes binnen in de 16 ondanks zijn 63 shooting. En dat vinden de tegenstanders niet zo tof :biglaugh:

Lmao, same

En wie zei dat diene Benzema zo goed is?? Can't shoot for shit, zelf als zen leven der vanaf hing, 10 categorieën lager schot dan mijne Ginola ze
Iedereen die er meer speelt vind hem goed. In Elite speelt zowat iedereen met hem. Dit is nu ook wel Dessers vergelijken met Ronaldo ook e 😂

100k kaartje vergelijken met een 1.8mil kaart. 😂

Al een wedstrijd rivals gespeeld had nog net wat punten nodig voor Play offs kwalificatie. 3-2 gewonnen 2 goals en een assist van Benzema. Brengt zijn statestieken op 7 goals en 5 assists in 6 wedstrijd. Hij is alle goeie reviews dus wel waard voor mij.

Nu me nog eens wagen aan de Play Offs.

De begrijp ik volledig, maar iedereen doet hem af als super gevaarlijk om als tegenstander te hebben tegen u, wel bij mij dribbelt ie wel goed, maar al de rest suckt big time, nogmaals bij mij, ik had er gewoon meer van verwacht

Prijs/kwaliteit is Benzema gewoon een topkaart. Ik ben iemand die weinig kan uitgeven en dan is het goed dat deze kaart er was.

Net iemand bestolen :p hij speelde met Ronaldinho heeft 4x op de paal geschoten en mijn keeper heeft 2 ballen nog nipt uit het verste hoekje gehouden allemaal schoten van Ronaldinho, ik win met 2-0 :D doelpunten van natuurlijk Benzema en Di Natale

Alé ik ben er weer niet bij, maar toch het gevoel gehad dat ik meedeed, spits met Mbappe en del P enal wat ge wilt in de laatste match die ik nog had, op 21 geëindigd ofcourse met 6-1de mist in...

Kheb er te vroeg aan begonnen met nog gans de avond te gaan, mor soit, her is wat het is

Op t einde liep het dus, maar te vroeg begonnen en dan tegen zo'n ploeg met ofcourse een red vini, dat intimideert al wel een beetje voor mij...

Wat een debielen toch allemaal in Play Offs. Echt leer de skip knoppen hé. Ze scoren 5x en 5x moeten ze die ganse kut replay zien hé. 6 wedstrijden gespeeld 2 wins 4 losses. Zal dus weer niet voor dit weekend zijn.

Rivals is zoveel aangenamer en rustiger daar wordt dat in de meeste gevallen mooi geskipt.

Wat een debielen toch allemaal in Play Offs. Echt leer de skip knoppen hé. Ze scoren 5x en 5x moeten ze die ganse kut replay zien hé. 6 wedstrijden gespeeld 2 wins 4 losses. Zal dus weer niet voor dit weekend zijn.

Rivals is zoveel aangenamer en rustiger daar wordt dat in de meeste gevallen mooi geskipt.
Ik vond zo de laatste matchen waar het wat draaide easier dan rivals div 4,raar maar het was zo, behalve dan als ge tegen freaks uitkomt of course

Ooit al een keeper van zijn lijn zien teleporten naar midden de 16 voor een bal te saven ?
Kan enkel zo iets als je moet quali spelen voor WL.

Is laatste keer dat ik deze game heb gekocht, next gen my ass.

Ik ben gestrand op 6losses en 3 wins. Ben al content dat ik de constante heb verbroken door altijd nipt niet door te kunnen met 5losses en 4 wins lol. Nee vrijdagen maakt geen bal uit buiten dat er dan meer last van “lag” in het spel is.

En 1-5 op mijn doos

1 – 4​
3 – 0​
2 – 0​
1 – 4​
2 – 5​
2 – 3​
3 – 0​
5 – 4​
1 – 5​
Als ik verlies krijg ik meestal ferme klop. Vrijdag maakt dus zoals verwacht niks uit dat is ook maar anektdotishe onzin natuurlijk.

Serieus wat zotte kaartjes bij deze keer.
Ik heb men Silva 89kaart terug op de bank gezet. Ik weet dat er hier iemand lof over is maar het werkt gewoon niet. Die is zo makkelijk van de bal te zetten? Heb hem op werkelijk alle posities geprobeerd maar niet lukt. Kan hem nochtans perfect inpassen met een Jesus IF en walker.

Ondertussen zit ik met een bank dieeen hogere rating heeft dan men team, nog maar eens het bewijs dat je daar niet te hard moet op focussen (het getalletje).
89 kroos 89 silva 89 kohler 90 kane.. allemaal waardeloos 😆. Er zijn kaarten van 5k coins die stukken beter zijn.

Terug
Bovenaan