FIFA 22

FIFA 22

Packs staan dubbel deze week zal een foutje zijn.

Osimhen toch maar gedaan, is nog vlug en redelijk gegaan. Heb een hoofdzakelijk serie A ploeg dus dan moet je toch iets over hebben voor een serie A speler. En zo'n soort kaartje had ik nog niet misschien later handig voor een objective of SBC. Durft EA vaak te doen zoals onlangs nog met die Baku die dan handig was voor de Benzema SBC.

Sucked die Osimhen dan ? :crazy:

Rewards toch in elite 3 gebleven, ondanks dat futbin zegt dat het 31375 was en ik 31499 had

Inhoud van de packs, wederom meh, toch gulacsi 85 als enige vermeldenswaardig feit

Heb mijn team terug wat aangepast.

Die Keane is een beest, scoort altijd van gelijk welke positie.

Had Onyeka RB maar die verkocht en Kante id plaats gezet. Merkbaar verschil.

Had Cancelo IF, maar verkocht voor Cancelo TOTGS. En ook Christensen TOTGS gepacked. Speelt meer dan degelijk met een shadow er op geplakt.

Nu kijken voor den Trent zijn SBC om mijne Walker te vervangen als't em uit is.

Screenshot-2021-12-05-13-03-12-11-90b1eae54792124ad2e55a2af802b613.jpg

Ja lap eh, ik heb donnarumma gekocht en ga kimpembe ook nog kopen, en blijkt op futbin dat ie serieus generfd is na de release van zijn nieuwe kaart, FML

Mijne tradeable ederson daarvoor verkocht, nice... :unsure:

Dat is geen zever dat is gewoon doelbewuste markt manipulatie, ze weten goed genoeg waarmee ze bezig zijn die traders. Futbin staat er vol van. Dat is om mensen aan te zetten tot verkopen/kopen van sommige kaarten.

Dat is geen zever dat is gewoon doelbewuste markt manipulatie, ze weten goed genoeg waarmee ze bezig zijn die traders. Futbin staat er vol van. Dat is om mensen aan te zetten tot verkopen/kopen van sommige kaarten.
Ik speel al van in begin van de game met kimpembe. Zit 0 verschil op. De spitsen van de tegenstanders worden beter. Wilt niet zeggen dat kimpembe slechter word.

Het internet staat ook vol met theorieën dat Corona niet bestaat.. Maar soit, het zal wel.

Ik speel al van in begin van de game met kimpembe. Zit 0 verschil op. De spitsen van de tegenstanders worden beter. Wilt niet zeggen dat kimpembe slechter word.

Het internet staat ook vol met theorieën dat Corona niet bestaat.. Maar soit, het zal wel.
Ik bedoelde dus donnarumma die een nieuwe kaart heeft gekregen ehh

Kimpembe staat nog op base kaart

2 matchen mee gespeeld, diene keeper bougeert ni veel das al zeker

Hij had het over Donna. Ik zeg niet dat het klopt hé, ik zeg dat markt manipulator dat soort theorieën doelbewust verspreiden.

Ik bedoelde dus donnarumma die een nieuwe kaart heeft gekregen ehh

Kimpembe staat nog op base kaart

2 matchen mee gespeeld, diene keeper bougeert ni veel das al zeker
K, Van Donna kan ik uit ervaring ni veel zeggen of de goude nu minder is. Ik heb zijn nieuwe kaart gepacked UT en die doet het goed voorlopig, zelfs iets beter dan de gouden. En keepers zijn altijd wel wat random. (Zeker op green timed shots) Ik zie veel mensen problemen hebben met keepers. Donna en Courtois vind ik persoonlijk de 2 beste keepers die ik al gebruikt heb. Ohja, die Lloris heb ik ook ff geprobeerd, die vond ik heel erg Random in zijn animaties.

Terug
Bovenaan