Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Aaah, op die fiets.Nee. Die houdt alles bij. Maar ik doe 50 squad battles op een week dus die stats zijn compleet waardeloos. Ik wil weten hoeveel mijn spelers waard zijn tegen echte tegenstand.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aaah, op die fiets.Nee. Die houdt alles bij. Maar ik doe 50 squad battles op een week dus die stats zijn compleet waardeloos. Ik wil weten hoeveel mijn spelers waard zijn tegen echte tegenstand.

Dat is Wright. Al die dure heb ik uit packs geloot. Vini, Wright en MarquinhosSchoon ploegje. Wie is die icon?
Lukt dat ook een beetje met maar 1 controlerende middenvelder? Ik kijk naar eventueel POTM Vini maar dan zou er geen plaatst meer zijn voor Gosens en verlies ik een pak verdedigende power en daar maak ik me wat zorgen over.
Snipen.Lol, Wat heeft die gedaan?
En dat is ook al illegaal dan, een koopje proberen te doen? Wat bedoel je daar dan mee, constant refreshen ??Snipen.
Das idd constant refreshen, doe je dit te snel worde uit FUT gesmeten.En dat is ook al illegaal dan, een koopje proberen te doen? Wat bedoel je daar dan mee, constant refreshen ??
Hij zou kaarten gekocht hebben boven de market value fzo en daardoor een ban gekregen hebben.Ik las gisteren iets van rode kaartjes verkopen, of kaartjes aan hogere prijzen verhandelen ofzo
Ik las daarnet op reddit iets met rode kaartjes die konden aangekocht worden voor die red pick sbcHij zou kaarten gekocht hebben boven de market value fzo en daardoor een ban gekregen hebben.
Omdat ze denken dat hij coins aan het verhandelen was ( sellen dus )
Had er ook iets van gezien, heeft inderdaad met kopen te maken. Het is echt erg, je zou zomaar een speler opzetten die 20k waard is en opzetten voor 500k en verkopen en een ban krijgen.Ik las daarnet op reddit iets met rode kaartjes die konden aangekocht worden voor die red pick sbc
Moeten spelers nu echt gebanned worden omwille van onkunde bij EA???
Ik denk dat je het wel een paar keer moet doen hoor.Had er ook iets van gezien, heeft inderdaad met kopen te maken. Het is echt erg, je zou zomaar een speler opzetten die 20k waard is en opzetten voor 500k en verkopen en een ban krijgen.
Heb al gelezen mensen die 1 icon verkochten en ban kregen voor coin selling.Ik denk dat je het wel een paar keer moet doen hoor.
Heb zo een paar Fifa's terug eens 2 keer een 1ste IF Mertens verkocht voor de prijs van zijn 2de IF. Dikke winst, nooit een waarschuwing ofzo gehad.
en is het enkel elite die zich kan plaatsen.Lmao, sameWelke frisse zei hier dat het vrijdag makkelijker is te spelen? Ik heb er net 3 gespeeld en 3-0 op men klos bij de playoffs. Slechte sfeer, straks nog eens proberen. Verbinding was wel echt meta irri constant lag niet normaal nog nooit zo hard gehad. In divisie 2 wel makkelijk terug die kwali te halen, moet maar een dagje spelen en al terug OK maar men entries zijn op 1 na op. Al 5 weken geleden ofzo dat ik me heb kunnen plaatsen. Misschien ben ik gewoon slechten is het enkel elite die zich kan plaatsen.