Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen die er meer speelt vind hem goed. In Elite speelt zowat iedereen met hem. Dit is nu ook wel Dessers vergelijken met Ronaldo ook eLmao, same
En wie zei dat diene Benzema zo goed is?? Can't shoot for shit, zelf als zen leven der vanaf hing, 10 categorieën lager schot dan mijne Ginola ze

Ik vond zo de laatste matchen waar het wat draaide easier dan rivals div 4,raar maar het was zo, behalve dan als ge tegen freaks uitkomt of courseWat een debielen toch allemaal in Play Offs. Echt leer de skip knoppen hé. Ze scoren 5x en 5x moeten ze die ganse kut replay zien hé. 6 wedstrijden gespeeld 2 wins 4 losses. Zal dus weer niet voor dit weekend zijn.
Rivals is zoveel aangenamer en rustiger daar wordt dat in de meeste gevallen mooi geskipt.
Ik ben gestrand op 6losses en 3 wins. Ben al content dat ik de constante heb verbroken door altijd nipt niet door te kunnen met 5losses en 4 wins lol. Nee vrijdagen maakt geen bal uit buiten dat er dan meer last van “lag” in het spel is.Wat een debielen toch allemaal in Play Offs. Echt leer de skip knoppen hé. Ze scoren 5x en 5x moeten ze die ganse kut replay zien hé. 6 wedstrijden gespeeld 2 wins 4 losses. Zal dus weer niet voor dit weekend zijn.
Rivals is zoveel aangenamer en rustiger daar wordt dat in de meeste gevallen mooi geskipt.
. Er zijn kaarten van 5k coins die stukken beter zijn.