FIFA 22

FIFA 22

Net weer een middagje play offs gespeeld en weer haal ik 21punten. Beetje lachwekkend aangezien dit de 5de keer op rij is. Meestal leuke matchen en laatste match kom ik tegen freaks die me altijd afmaken. Nu ben ik gequit bij 6-2 vroeg in helft 2. Is dit toeval of kan ik gewoon niet meer prestereren in die belnagrijke match..

haha OTW Messie in zijn ploeg. Hij valt aan gaat naar de flank ik bijt niet en blijf gewoon de weg naar doel afdekken dus hij loopt wat heen en weer tikt wat rond draait nog wat rond en probeert dan maar een schotje, gewoon geen aanvals plan.

Ik kom 2x deftig in stelling en bam Di Natale de eerste keer en Benzema de tweede keer hard binnen en dan quitte hij :D

EDIT: volgende wedstrijd begon minder hij had ook Di Natale en Benzema in zijn ploeg :o na 7 minuten had zijn Di Natale al een gaatje gevonden en gescoord maar na 27 minuten stond ik al 2-1 voor en had hij een man minder en quitte hij ook. Hij had het al 2 minuten langer uitgehouden dan zijn voorganger :D

5 rival games vandaag 2-2, 2-1, 2-2, 2-0 en 2-1, goed begonnen dus aan de week. Al deel 1 van de weekly binnen nu op naar de 7.

Laatst bewerkt:
Mss domme vraag maar hoe kan je uw eigen niveau opkrikken ? zou wel eens wat online willen spelen maar nu met mijn ploeg ga ik slaag krijgen en daar ga ik ook niet veel uit leren.
Heb ook niet genoeg coins om goede spelers te kopen, gewoon offline oefenen Op hoger niveau ?

Mss domme vraag maar hoe kan je uw eigen niveau opkrikken ? zou wel eens wat online willen spelen maar nu met mijn ploeg ga ik slaag krijgen en daar ga ik ook niet veel uit leren.
Heb ook niet genoeg coins om goede spelers te kopen, gewoon offline oefenen Op hoger niveau ?
Je begint in Div 10 daar zitten enkel nieuwe spelers. Je kan daar niet naar terugzakken dus iemand die langer dan een week al speelt kan daar niet meer in terecht komen. Voor 11k coins kan je een goeie ploeg kopen. 1k coins is normaal genoeg voor zelfs een 82 rating speler te kopen dat voor elke positie is 11k en dat haal je snel zeker in het begin waar je een pakje krijgt voor elke scheet je laat.

Dus niet teveel bij nadenken en gewoon doen. Zorg er wel voor natuurlijk dat je Fifa kent daar bedoel ik mee online is geen plaatst om uit te vissen welke knop je moet drukken om te schieten en welke om te passen.

Je begint in Div 10 daar zitten enkel nieuwe spelers. Je kan daar niet naar terugzakken dus iemand die langer dan een week al speelt kan daar niet meer in terecht komen. Voor 11k coins kan je een goeie ploeg kopen. 1k coins is normaal genoeg voor zelfs een 82 rating speler te kopen dat voor elke positie is 11k en dat haal je snel zeker in het begin waar je een pakje krijgt voor elke scheet je laat.

Dus niet teveel bij nadenken en gewoon doen. Zorg er wel voor natuurlijk dat je Fifa kent daar bedoel ik mee online is geen plaatst om uit te vissen welke knop je moet drukken om te schieten en welke om te passen.
Ik heb nu 26k coins welke spelers raden jullie aan ? ik heb nu voornamelijk een JPL team

Gvd ehh, wrom is vrijdag achter donderdag, lmao

Ik wil die 400 champions punten ni weg smijten en dus een plaatsing match gespeeld om deze te kunnen hebben

Ik kom 4-0 achter en werk mezelf naar 1 doelpunt verschil terug, ik krijg een opgelegde kans op de gelijkmaker de voorlaatste minuut en shot ik toch ni loemp recht in de keeper zijn handen...

Oh well, het wordt nu al niks heb ik toch al door

Ik wil die 400 champions punten ni weg smijten en dus een plaatsing match gespeeld om deze te kunnen hebben

Ik kom 4-0 achter en werk mezelf naar 1 doelpunt verschil terug, ik krijg een opgelegde kans op de gelijkmaker de voorlaatste minuut en shot ik toch ni loemp recht in de keeper zijn handen...

Give me an amen !! :clap:

Ik heb nu 26k coins welke spelers raden jullie aan ? ik heb nu voornamelijk een JPL team
euh allezins geen JPL team :p

Een van de 5 grote competities is meestal het slimst. Ik raad spelers aan boven 80 pace.

Hier kan je makkelijk zoeken. Filter gewoon welke competitie je wilt, bij stats vul je bij pace 80 in (klik op filter om te bevestigen). En bij positie selecteer je gewoon welke positie je wilt. En dan sorten op kost van laag naar hoog.

Dit zijn bv alle rechtsbacks van de premier League met meer dan 80 pace. Gerangschikt van goedkoop naar duur. Naast hun naam staat hun rating meestal hoe hoger die rating hoe beter. Zoek naar een speler met 80+ rating en dan zie je bv Semedo niet te ver staan met een geschatte prijs van 1k.

Om alles uit je spelers te halen moet je proberen om je ploeg 100 chem te geven en elke speler 10 chem. Chemistry bekom je door spelers van het zelfde land/competitie/ploeg met elkaar te linken. Het makkelijkste is om te beginnen met 11 spelers van een land/competitie voor je je waagt aan een hybrid ploeg waarbij je wat mixt. (Zie de SBCs in foundation)

Slaag je eigen gameplay eens op. En bekijk het eens met een kritisch oog. Wat had je beter kunnen doen enz. Veel dingen zie je niet op de momenten van de waarheid.

Ik ben een kieke want heb ze weer weggegooid en ben erna 3uur matchen beginnen spelen. Uiteraard de wekelijkse 5loss 4wins (ni gewoon atlijd zelfde). Achja we spelen die wel zo bij elkaar die 2000 maar had er beter eentje gespeeld.

Is dat vrijdag zo veel makkelijker misschien?

Edit: ok tellen dus niet mee lol.

Ik heb daarnet ook nog eens met wat UT grief uit de club hero pack gedaan. Krijg ik daar die 89tragen Duitser uit. Voordien is Mostovoi gekregen. Op 5 TOTW pack vorige week ook niets. Begin het wat gehaf te hebben met die sbc s.

Is die benzema nu echt het waard, ook naar de toekomst toe??

Ik gebruik hier al mijne high rated brol, dan heb ik echt niks meer van waarde, waaronder mijne signings Edwards, mijne Adidas bergwijn en moet ik nog 10k opleggen

En speelt deze goed op linkse CAM positie, striker en midfield?

Is die benzema nu echt het waard, ook naar de toekomst toe??

Ik gebruik hier al mijne high rated brol, dan heb ik echt niks meer van waarde, waaronder mijne signings Edwards, mijne Adidas bergwijn en moet ik nog 10k opleggen

En speelt deze goed op linkse CAM positie, striker en midfield?
SBC of the year. Samen mer Fekir dat was en die heb ik niet gedaan. Ik deed erna brol Silva die altijd zo makkelijk van de bal te zetten is.

Ik heb Di Natale en toch heb ik nog Benzema gedaan. Nog geen spijt van gehad hij trapt ze heel makkelijk binnen. Goeie combinatie van snel/sterk/wendbaar. Voor die prijs ook zeker als je die Buka of zo hebt gedaan die Duitser met die objective valt zijn prijs heel goed mee. Beter dan dat worden ze niet.

Op Futbin samen met Fekir veruit de kaart met de meeste likes.

Ik speel hem in de spits met Di Natale er achter als CAM.

EDIT: pakjes weer houden voor morgen zeker (nieuwe promo). Kunnen we morgen weer niks krijgen ipv vandaag :D

Terug
Bovenaan