FIFA 22

FIFA 22

History repeats itself, kan weeral 2 of 3 dagen lang nikske winnen, ma dan ook niks online...

SB is saai als de pest, dus das ook afknapper
Troost u, ook op dat punt gekomen nu laatste checkpoint voor elite. 1 win uit 18, ik quit ze van zodra het 0-2 is. Nog een dag zo en speel geen rivals meer tot volgend seizoen dan blijf ik gewoon in 2 zitten voor de weekly 7.

Pack van de Pre Order is er!

IMG_1087.jpg

Als je nu in divisie 2 terecht komt, degradeer je dan na dit 'seizoen' of blijf je er vast inzitten?
Gisteren zat ik op 1/2 matchen van div 2, ma kwil daar precies niet zitten :crazy:

Als je nu in divisie 2 terecht komt, degradeer je dan na dit 'seizoen' of blijf je er vast inzitten?
Gisteren zat ik op 1/2 matchen van div 2, ma kwil daar precies niet zitten :crazy:
Je zal er terug 2 zakken op het einde van het seizoen. Als je dat denkt zou ik misschien express durven verliezen eerlijk gezegd. Ik blijf volgend seizoen allesinds gewoon in 2 zitten en stijg niet meer door.

Zal weer zoals in seizoen 1 zijn zeker 2 Divisies terug, dus naar Div 4.

Duurt wel nog een tijdje eer seizoen voorbij is hé.

dinatale.jpg

Ik heb helemaal geen pre-order ik ben gewoon geabboneerd met EA-pro maar daar krijg ik dus ook gewoon alle goodies.

Kan nu dus gewoon mijn gekocht Di Natale verkopen dat is toch een goeie 500k coins (na EA tax) dat ik terug heb :D

Veruit mijn beste pack ooit :)

lol 1-4 verloren in squad battles op pro,scripting online is erg maar scripting in squad battle is 500 keer erger

waarom suck ik toch zo fucking hard deze fifa

dinatale.jpg

Ik heb helemaal geen pre-order ik ben gewoon geabboneerd met EA-pro maar daar krijg ik dus ook gewoon alle goodies.

Kan nu dus gewoon mijn gekocht Di Natale verkopen dat is toch een goeie 500k coins (na EA tax) dat ik terug heb :D

Veruit mijn beste pack ooit :)
amai gelukzak (ja jaloers ja)

Thx voor de reply's op mijn vraag.
Ik dacht dat div 1+2 niet zouden degraderen, daarom da'k niet weet of ik in div 2 zou willen belanden :unsure:

lol 1-4 verloren in squad battles op pro

waarom suck ik toch zo fucking hard deze fifa
Wat hoe doe je dat? Nu soms heb je wel eens een wedstrijd waarin gewoon alles tegenvalt had ik in hte begin ook af en toe voor nu speel ik alles minstens op world class en 9 op de 10 keer lopen zelfs de lastigste +180 teams goed af.

amai gelukzak (ja jaloers ja)

Thx voor de reply's op mijn vraag.
Ik dacht dat div 1+2 niet zouden degraderen, daarom da'k niet weet of ik in div 2 zou willen belanden :unsure:

Ik had hem al (gekocht) dus mijn geluksgevoel is nog niet echt daar, even wachten tot ik de coins zie van de verkoop denk ik :)

Elite degradeerde naar Div 2 bij het begin van het seizoen. Degene die daarvoor in Div 2 zaten zakten naar Div 4 sommige zijn dan razendsnel terug opgeklommen naar div 2 en hebben dan ferm afgezien om er een veel Elites in div 2 zaten die er nog niet waren uit geraakt en dat was een beetje pijnlijk voor hen maar nu zou Div 2 weer veilig moeten zijn denk ik.

Wat hoe doe je dat? Nu soms heb je wel eens een wedstrijd waarin gewoon alles tegenvalt had ik in hte begin ook af en toe voor nu speel ik alles minstens op world class en 9 op de 10 keer lopen zelfs de lastigste +180 teams goed af.

Ik had hem al (gekocht) dus mijn geluksgevoel is nog niet echt daar, even wachten tot ik de coins zie van de verkoop denk ik :)

Elite degradeerde naar Div 2 bij het begin van het seizoen. Degene die daarvoor in Div 2 zaten zakten naar Div 4 sommige zijn dan razendsnel terug opgeklommen naar div 2 en hebben dan ferm afgezien om er een veel Elites in div 2 zaten die er nog niet waren uit geraakt en dat was een beetje pijnlijk voor hen maar nu zou Div 2 weer veilig moeten zijn denk ik.
ok thx!

weet ik veel,ik zal gewoon keihard sucken zeker ? net weer verloren op pro tegen ene half brons team

weet ik veel,ik zal gewoon keihard sucken zeker ? net weer verloren op pro tegen ene half brons team
Je hebt ons net een team vol red picks getoont dus je haalt frequent de Weekend League dan kun je toch niet zuigen. In battle squads lukt het bij mij goed het is rivals en vooral play offs waarin ik hard zuig.

pfffft Natale verkocht dus ik dacht ok tijd om Cordoba dan te kopen is die wel niet fors gestegen in prijs zeker. Koste op een bepaald moment amper 400k nu gaat hij los over de 500k tot zelfs 540k

Terug
Bovenaan