Hoe goed is Haaland??
Zat in men BF 25 wins pack...
Finesse 100* ook opengedaan (50k pack) redelijk nougabollen daarin...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe goed is Haaland??
Zat in men BF 25 wins pack...
Finesse 100* ook opengedaan (50k pack) redelijk nougabollen daarin...
Nieuwe benzema speelt voor mij beter dan Mbappepff mbappe op een week tijd bijna 200k omhoog tzal nog niet voor sebiet zijn dat ik hem heb
Het proberen waard, je komt hem maar nu en dan tegen 

Echt n beestNieuwe benzema speelt voor mij beter dan MbappeHet proberen waard, je komt hem maar nu en dan tegen
![]()
Niet twijfelen, Benzema MOET je doen! VerplichtSterk aan het nadenken om toch maar Benzema te doen. Zelfs al een formatie gevonden waarmee hij samen met Di Natale en Silva in de ploeg kan en toch nog allemaal perfect chem hebben. Mendy op LB en Benz als CM is eigenlijk genoeg voor Benz 10 chem te geven. Dan nog Koulbaly vervangen door Tomori om die dan te linken met Kessie zodat die ook perfect chem hebben.
Dus ofwel
Spinnazola/Koulibaly/Dybala
of
Mendy/Tomori/Benzema

FOMO. Ik heb FOMO als ik hem niet doe maar als ik hem wel doe dan heb ik FOMO dat ik geen coins heb om de volgende te doen.Niet twijfelen, Benzema MOET je doen! Verplicht![]()
Bestaat dat dan Low Rating Fodder?Benzema kunnen doen zonder iets te kopen. Heb vooral low rating fodder gebruikt voorbije dagen dus voor een 83 en 85 team had ik nog wat over.
Dacht dat foddar net hoge ratings zijn die geen drol kosten. 
Er is niks dat die jongen niet kan. Ik heb er een shadow opgezet. Speelt als een box to box, jaagt op de bal is sterk heeft een tackel en in de aanval is hij verrassend wendbaar met een ferm schot maakt zijn deel van de doelpunten ook.@dadash hoe speelt die Kessie vs regular ?
Wat een knap team wel..![]()
We gaan dit eens proberen. Ik speel dan in een 4231 of een 4222. Gosens en Kessie als CDMs. Benzema ST, Silva RAM, Mahrez LAM en Di Natale CAM/ST.
Wat een knap team wel..
Die Benzema is nu al de sbc van het jaar voor een belachelijk aantal coins. Wie steekt er dan zo veel geld in een Mbappe denk ik dan..
Die kerel schiet gwn alles binnen, sta er elke match van versteld.
Zie hier wat er allemaal mis is met FIFA. Allemaal pace wh**es![]()
We gaan dit eens proberen. Ik speel dan in een 4231 of een 4222. Gosens en Kessie als CDMs. Benzema ST, Silva RAM, Mahrez LAM en Di Natale CAM/ST.
Dank u, ploegje bouwen gaat al goed er nu nog goed mee leren spelen is de volgende stapWat een knap team wel..
Die Benzema is nu al de sbc van het jaar voor een belachelijk aantal coins. Wie steekt er dan zo veel geld in een Mbappe denk ik dan..
Die kerel schiet gwn alles binnen, sta er elke match van versteld.

Tuurlijk onder de 80 pace kom je niet in mijn ploeg en onder de 85 moet je of wel een shadow of een hunter hebben erboven is een hawk of anchor ook toegestaanZie hier wat er allemaal mis is met FIFA. Allemaal pace wh**es
, met hun chem erbij zit er niemand onder de 90 pace. Tomori is de laagste die is 85 met een anchor (+5 pace) dus 90.