FIFA 22

FIFA 22

Vinicius grote favoriet op POTM La Liga wat een SBC zou betekenen. En nu heb ik wel net Benzema zeker dus zou Vini daar perfect bij passen :o

Dan heb ik wel geen plaats meer voor Gosens en heb ik enkel Kessie als middenvelder met wat DEF lijkt me beetje weinig.

Wat doen jullie met de objective/storyline spelers? Dat zijn meestal spelers van kleine leagues die moeilijk in te passen zijn. Krijgen die nog een nut later op het seizoen of zijn die enkel goed als SBC fodder.

Felliani en Openda zijn goeie supersubs, maar de rest is degelijk maar niet goed genoeg om zelfs de bank warm te houden.

Komen er nog bv Eredivisie/Championship/Liga Port objectives waarvoor die spelers nuttig zijn?

Wat doen jullie met de objective/storyline spelers? Dat zijn meestal spelers van kleine leagues die moeilijk in te passen zijn. Krijgen die nog een nut later op het seizoen of zijn die enkel goed als SBC fodder.

Felliani en Openda zijn goeie supersubs, maar de rest is degelijk maar niet goed genoeg om zelfs de bank warm te houden.

Komen er nog bv Eredivisie/Championship/Liga Port objectives waarvoor die spelers nuttig zijn?
Mss voor icon swaps, anders SBC.

Mss voor icon swaps, anders SBC.
Icon swaps? Is dat een SBC waarvoor je een icon krijgt?

Eerste Fifa dat ik speel dus geen ervaring wat andere jaren eventueel mogelijk was.

Vandaag pas geleerd dat je je red picks kan inruilen en dus best niet zomaar in een andere SBC steekt iets wat de voorbij jaren blijkbaar ook al mogelijk was. Dus vandaar dat ik benieuwd ben naar wat er eventueel mogelijk is met zo'n objective spelers die toch rating 84-85 hebben. Zou zonde zijn om die zomaar in een SBC te gooien en dan later een leuke kans te moeten missen.

Icon swaps? Is dat een SBC waarvoor je een icon krijgt?
Nee dan kan je via objectives "tokens" verdienen die je vervolgens kan inruilen voor paketten of een Icon (gewoonlijk zijn het een drietal Icons die zo beschikbaar zijn per reeks swaps).
In de praktijk zijn die tokens speciale spelers met een lage rating die je dan in een Swap SBC kan steken.

Op zich kost het dus niks, maar je moet er wel wat tijd in willen steken.

Nee dan kan je via objectives "tokens" verdienen die je vervolgens kan inruilen voor paketten of een Icon (gewoonlijk zijn het een drietal Icons die zo beschikbaar zijn per reeks swaps).
In de praktijk zijn die tokens speciale spelers met een lage rating die je dan in een Swap SBC kan steken.

Op zich kost het dus niks, maar je moet er wel wat tijd in willen steken.
ok interessant. Ook wat gegoogled en blijkbaar begon dat vorig jaar rond 11 december dus binnenkort krijgen we misschien weer icon swaps?

Zal allesinds nen duren worden denk ik.. 😅
Zou ook wel in mn team passen
Heb 650k coins + wel wat high level fodder dus zou moeten lukken. Is geen level 90 of zo zoals Ronaldo en Salah en die waren rond het miljoen dus 600-700k moet wel lukken voor Vini POTM denk ik dan.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan