dat weet ik niet echt, ik heb zo'n Hero pack gekregen omdat ik een abonement op EA Pro heb. Als je Fifa 22 hebt gekocht moest je dat doen voor juli/augustus dacht ik ergens te hebben gelezen.Toch enkel de Ultimate editie? Of ook de gewone?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat weet ik niet echt, ik heb zo'n Hero pack gekregen omdat ik een abonement op EA Pro heb. Als je Fifa 22 hebt gekocht moest je dat doen voor juli/augustus dacht ik ergens te hebben gelezen.Toch enkel de Ultimate editie? Of ook de gewone?
Farming Simulator 22Pre order van wat?

Ultimate editie voor 11 augustusToch enkel de Ultimate editie? Of ook de gewone?
Wat zat er nu in je hero pack ?Jij de RED Upgrade gedaan? En wat heb je gekregen?

Zal voor straks zijn.Wat zat er nu in je hero pack ?![]()

Viel wel goed mee zeit em
Felipe genomen dan?
Mss voor icon swaps, anders SBC.Wat doen jullie met de objective/storyline spelers? Dat zijn meestal spelers van kleine leagues die moeilijk in te passen zijn. Krijgen die nog een nut later op het seizoen of zijn die enkel goed als SBC fodder.
Felliani en Openda zijn goeie supersubs, maar de rest is degelijk maar niet goed genoeg om zelfs de bank warm te houden.
Komen er nog bv Eredivisie/Championship/Liga Port objectives waarvoor die spelers nuttig zijn?
Icon swaps? Is dat een SBC waarvoor je een icon krijgt?Mss voor icon swaps, anders SBC.
Nee dan kan je via objectives "tokens" verdienen die je vervolgens kan inruilen voor paketten of een Icon (gewoonlijk zijn het een drietal Icons die zo beschikbaar zijn per reeks swaps).Icon swaps? Is dat een SBC waarvoor je een icon krijgt?
ok interessant. Ook wat gegoogled en blijkbaar begon dat vorig jaar rond 11 december dus binnenkort krijgen we misschien weer icon swaps?Nee dan kan je via objectives "tokens" verdienen die je vervolgens kan inruilen voor paketten of een Icon (gewoonlijk zijn het een drietal Icons die zo beschikbaar zijn per reeks swaps).
In de praktijk zijn die tokens speciale spelers met een lage rating die je dan in een Swap SBC kan steken.
Op zich kost het dus niks, maar je moet er wel wat tijd in willen steken.
Zal allesinds nen duren worden denk ik..Leuk een walkout uit een +75 gold rare speler pakje. Het is Fabinho
Nu kan nog van pas komen voor die Vini POTM straks.

Heb 650k coins + wel wat high level fodder dus zou moeten lukken. Is geen level 90 of zo zoals Ronaldo en Salah en die waren rond het miljoen dus 600-700k moet wel lukken voor Vini POTM denk ik dan.Zal allesinds nen duren worden denk ik..
Zou ook wel in mn team passen