FIFA 22

FIFA 22

Hoe goed is Haaland??

Zat in men BF 25 wins pack...

Finesse 100* ook opengedaan (50k pack) redelijk nougabollen daarin...
no-die.gif

Sterk aan het nadenken om toch maar Benzema te doen. Zelfs al een formatie gevonden waarmee hij samen met Di Natale en Silva in de ploeg kan en toch nog allemaal perfect chem hebben. Mendy op LB en Benz als CM is eigenlijk genoeg voor Benz 10 chem te geven. Dan nog Koulbaly vervangen door Tomori om die dan te linken met Kessie zodat die ook perfect chem hebben.

Dus ofwel

Spinnazola/Koulibaly/Dybala

of

Mendy/Tomori/Benzema

Sterk aan het nadenken om toch maar Benzema te doen. Zelfs al een formatie gevonden waarmee hij samen met Di Natale en Silva in de ploeg kan en toch nog allemaal perfect chem hebben. Mendy op LB en Benz als CM is eigenlijk genoeg voor Benz 10 chem te geven. Dan nog Koulbaly vervangen door Tomori om die dan te linken met Kessie zodat die ook perfect chem hebben.

Dus ofwel

Spinnazola/Koulibaly/Dybala

of

Mendy/Tomori/Benzema
Niet twijfelen, Benzema MOET je doen! Verplicht 😂

T'is precies of ik ga opnieuw moeten beginnen na deze black friday, lmao, alle rares grotendeels weg, gaat leuk zijn voor icon swaps... :unsure:

Ik heb Hagi terug verkocht (gekocht voor 230, verkocht voor 245k) en dan Nesta gekocht.
Barella terug op de CM gezet.

Is zien wat het duo Nesta / Koulibaly geeft.

Benzema kunnen doen zonder iets te kopen. Heb vooral low rating fodder gebruikt voorbije dagen dus voor een 83 en 85 team had ik nog wat over.

Benzema kunnen doen zonder iets te kopen. Heb vooral low rating fodder gebruikt voorbije dagen dus voor een 83 en 85 team had ik nog wat over.
Bestaat dat dan Low Rating Fodder? 🤔 Dacht dat foddar net hoge ratings zijn die geen drol kosten.

Maar van de Benzema ga je geen spijt hebben. In combinatie met Fekir 😍

ploeg.jpg

We gaan dit eens proberen. Ik speel dan in een 4231 of een 4222. Gosens en Kessie als CDMs. Benzema ST, Silva RAM, Mahrez LAM en Di Natale CAM/ST.

@dadash hoe speelt die Kessie vs regular ?
Er is niks dat die jongen niet kan. Ik heb er een shadow opgezet. Speelt als een box to box, jaagt op de bal is sterk heeft een tackel en in de aanval is hij verrassend wendbaar met een ferm schot maakt zijn deel van de doelpunten ook.

Ik ken zijn regular wel niet dus kan daar niet mee vergelijken maar ik kan me niet echt voorstellen dat er veel beter box to box spelers zijn dan Kessie. High/High met een 4* WF. En nogmaals echt een ferm schot, Gosens die komt ook soms op en die kan ze soms alle kanten op knallen maar Kessie niet lekker strak in het hoekje.

Laatst bewerkt:
History repeats itself, kan weeral 2 of 3 dagen lang nikske winnen, ma dan ook niks online...

SB is saai als de pest, dus das ook afknapper

ploeg.jpg

We gaan dit eens proberen. Ik speel dan in een 4231 of een 4222. Gosens en Kessie als CDMs. Benzema ST, Silva RAM, Mahrez LAM en Di Natale CAM/ST.
Wat een knap team wel..
Die Benzema is nu al de sbc van het jaar voor een belachelijk aantal coins. Wie steekt er dan zo veel geld in een Mbappe denk ik dan..
Die kerel schiet gwn alles binnen, sta er elke match van versteld.

Wat een knap team wel..
Die Benzema is nu al de sbc van het jaar voor een belachelijk aantal coins. Wie steekt er dan zo veel geld in een Mbappe denk ik dan..
ploeg.jpg

Zie hier wat er allemaal mis is met FIFA. Allemaal pace wh**es

Wat een knap team wel..
Dank u, ploegje bouwen gaat al goed er nu nog goed mee leren spelen is de volgende stap ;)

Mbappe heb ik nog nooit meegespeeld wel met Ronaldo en Messi in een Draft (kreeg een token in een van de SBCs afgelopen Black Friday) en Ronaldo vond ik eigenlijk ook niks aan echt vlot left stick dribbelen deed die niet als ik dat vergelijk met Werner/Morata/Openda/Di Natale en nu Benzema.

Na 32 wedstrijden zitten we al boven de 60k punten voor Squad Battles tijd voor nog wat van die foundation objectives te doen en dan donderdag weer een nieuwe rivals week dat gaat wat anders worden zelfs met mijn ploegje.

Zie hier wat er allemaal mis is met FIFA. Allemaal pace wh**es
Tuurlijk onder de 80 pace kom je niet in mijn ploeg en onder de 85 moet je of wel een shadow of een hunter hebben erboven is een hawk of anchor ook toegestaan :D, met hun chem erbij zit er niemand onder de 90 pace. Tomori is de laagste die is 85 met een anchor (+5 pace) dus 90.

Terug
Bovenaan