FIFA 22

FIFA 22

Moet toch zeggen dat ik ook amper in WL geraak ze, natuurlijk is het normaal dat een competive mode heel wat sweaters heeft.
Dat is ook logisch, maar kan ook wel snappen dat sommige voelen dat ze zo achteruit geduwd worden.
Ben echt niet zo ne duts in Fifa, maar toch dees jaar heb ik de grootse moeite voor mij te plaatsen.
De vraag dak mij dan stel, waarom dat bij een ander allemaal wel lukt en hier niet.

Ik heb al tegen mensen gespeeld van zelfde skill niveau als ik, zelf op pc met een duts team tegen een OP team en nog hadden ze moeite.
Maar als ik dan op next gen xbox speel dan lukt niets.

Zou liever gewoon hebben, 2k punten en hup speel maar WL.
Dan in plaats nog eens te moeten plaatsen voor WL en dan nog triestige reward krijgen ook.

Ze hebben WL gewoon nog extra moeilijker gemaakt en velen vallen uit de boot.
Wat gewoon jammer is. Iedereen heeft recht voor mee te doen, ze hebben tenslotte al 2k punten gegrind.

Al eens geprobeerd om de vrijdag uw playoffs te doen? Vanaf 17u +-. Persoonlijk doe ik ze nu telkens daar het niveau is echt wel laag.
Je krijgt ook rewards in de playoffs hé. Van mij mogen ze ook terug het oude systeem doen hoor. Eens in WL quit ik gewoon alles en krijg zoiezo 4 wins;
Rewards, who gives a toss 2 flut packs waar al bij al 2 goeie pulls zullen inzitten (op een heel jaar)

Ik wil ook wel is meedoen voor de knikkers alst mag

Moet toch zeggen dat ik ook amper in WL geraak ze, natuurlijk is het normaal dat een competive mode heel wat sweaters heeft.
Dat is ook logisch, maar kan ook wel snappen dat sommige voelen dat ze zo achteruit geduwd worden.
Ben echt niet zo ne duts in Fifa, maar toch dees jaar heb ik de grootse moeite voor mij te plaatsen.
De vraag dak mij dan stel, waarom dat bij een ander allemaal wel lukt en hier niet.

Ik heb al tegen mensen gespeeld van zelfde skill niveau als ik, zelf op pc met een duts team tegen een OP team en nog hadden ze moeite.
Maar als ik dan op next gen xbox speel dan lukt niets.

Zou liever gewoon hebben, 2k punten en hup speel maar WL.
Dan in plaats nog eens te moeten plaatsen voor WL en dan nog triestige reward krijgen ook.

Ze hebben WL gewoon nog extra moeilijker gemaakt en velen vallen uit de boot.
Wat gewoon jammer is. Iedereen heeft recht voor mee te doen, ze hebben tenslotte al 2k punten gegrind.
Ga ik mee akkoord, dat play off systeem is het enige dat slechter is als verlede jaar. Ook al plaats ik mij(de ene week al wat gemakkelijker als de andere) is het onnodige gatekeeping van EA en zou het de WL zoveel meer relax maken als gwn iedereen met 2000 punte meespeelde.

Ze moeten gewoon met verschillende WLs werken zoals bij Champions League en Europa League. Je hebt ook verschillende divisies. Waarom zouden mindere spelers ook niet in het weekend mogen spelen? Eens je je 7 wins hebt voor de weekly is er toch zoveel niet meer te doen online? Niet iedereen is fan van Squad Battles tegen de AI.
Omdat Anderlecht ook geen CL speelt.. WL is CL in Fifa. En als ze een “mindere” competitie maken. En de “pro’s” doen daar ook aan mee. Geraken de mindere spelers daar ook niet in.

En moeten ze een systeem hebben dat het kon, bv als je niet door de playoffs komt je meteen een de Mindere competitie komt. Gaan de rewards ook lager moeten zijn. En wie gaat het dan spelen?

In gedachten is het allemaal simpel in praktijk niet zo 🙂. Wil je in WL komen moet je beter worden in de game.

Wil je in een andere game de eindbaas verslagen en het lukt niet, moet je ook beter/slimmer worden.

Ga ik mee akkoord, dat play off systeem is het enige dat slechter is als verlede jaar. Ook al plaats ik mij(de ene week al wat gemakkelijker als de andere) is het onnodige gatekeeping van EA en zou het de WL zoveel meer relax maken als gwn iedereen met 2000 punte meespeelde.
Die Playoffs is al WL. Dus je doet opzich al mee als je 2k punten hebt.

Wel doe het dan simpel, 2k punten halen en bv 5 pogingen voor WL te doen in de week.
Volgende week weer 2k punten en weer 5 pogingen. Het is gewoon dom dat je van 0 moet starten voor die punten.
Ik heb geen zee van tijd voor ganse dagen Fifa te spelen, kheb een gezin en ook nog andere dingen te doen in mijn dagelijks leven.

Wel doe het dan simpel, 2k punten halen en bv 5 pogingen voor WL te doen in de week.
Volgende week weer 2k punten en weer 5 pogingen. Het is gewoon dom dat je van 0 moet starten voor die punten.
Ik heb geen zee van tijd voor ganse dagen Fifa te spelen, kheb een gezin en ook nog andere dingen te doen in mijn dagelijks leven.
Dat is dan weer niet eerlijk omdat je dan 5x playoff rewards krijgt. En gaat iedereen zich 4x niet kwalificeren en de 5de keer wel. Maar zoals ik al zei. Die Play offs zijn al WL.

Dat is dan weer niet eerlijk omdat je dan 5x playoff rewards krijgt. En gaat iedereen zich 4x niet kwalificeren en de 5de keer wel. Maar zoals ik al zei. Die Play offs zijn al WL.
Komaan die play offs zijn geen WL he , ja ze noeme champions play offs ma komaan. Rewards die ge daar krijgt zijn niks waard.
Komt er gewoon op neer da EA gewoon ni graag rewards uitdeelt zodat ge fifapunten koopt, enige reden voor da systeem.
Om u vergelijking met in andere games de eindbaas te halen, kunt ge meestal difficulty lager zette 😉 ma dus gwn om te zeggen da ik snap da mensen hierdoor afhaken van het spel

Simpel op te lossen > je krijgt maar rewards als je u plaatst of na de 5 poging.

Omdat Anderlecht ook geen CL speelt.. WL is CL in Fifa. En als ze een “mindere” competitie maken. En de “pro’s” doen daar ook aan mee. Geraken de mindere spelers daar ook niet in.

En moeten ze een systeem hebben dat het kon, bv als je niet door de playoffs komt je meteen een de Mindere competitie komt. Gaan de rewards ook lager moeten zijn. En wie gaat het dan spelen?

In gedachten is het allemaal simpel in praktijk niet zo 🙂. Wil je in WL komen moet je beter worden in de game.

Wil je in een andere game de eindbaas verslagen en het lukt niet, moet je ook beter/slimmer worden.

Amai zoveel BS in een post.

Je weet dat er al divisies bestaan? Dat Fifa al spelers verdeelt naar gelang hun kunde? Dus waarom zouden ze dat in WL niet kunnen? In praktijk is het even simpel als in gedachten hoor.

6 wins of meer CL
3 wins of meer EL
rest Conference

iedereen content. En natuurlijk gaan de rewards in die mindere WLs minder zijn. Dat is ook zo met de divisie rewards. Zo moeilijk is dat allemaal niet.

In andere games kan je de moeilijkheidsgraad lager zetten. Waarom denk je dat sommige games tegenwoordig met een Story Mode komen, je hebt niks van skills of zo nodig. Je kan gewoon het spel volledig spelen puur voor het verhaal.

Trouwens misschien moeten we die ganse mentaliteit van hogere divisies/WLs en zo betere rewards gewoon vergeten. Panzer Corps bv heeft amper een verschil tussen een Minor of Major victory. Weet je waarom? Omdat zij redeneren wie een Major victory kan behalen heeft niet nog meer Prestige punten nodig om zo zijn leger nog meer te versterken vergeleken met iemand die maar een Minor wist te behalen.

Zelfde kan je ook door trekken naar Fifa. Op deze manier wordt de kloof tussen degene die WL halen en niet gewoon maar groter. En dat is nog een probleem met je vergelijking met andere video games hier speel je niet tegen een End Boss die hetzelfde blijft maar tegen andere mensen. Als jij beter wordt worden die ook beter en die betere krijgen dan nog eens betere rewards waardoor jij het nog moeilijker krijgt.

Moesten ze daar bij EA keer een zeer creatief team zetten eh, ze zouden gemakkelijk elke season keer wat dingen kunnen doen om het spel wat frisser te doen aanvoelen. Zowel SP als MP, meer werken met die objectives, maar in andere vormen. Toernooikes etc, voor mensen die meer SP spelen een WL voor SB's met extra rewards. Of zoals hier al gezegd online WL modus met mindere rewards, maar ook met mindere spelers. geef mensen meer objectives met een goeie reward. Het antwoord is altijd, maar der is nu al te veel om te doen. Ge moet niet alles doen eh, als er te veel is kunde zelf kiezen wat ge leukste vind of waar ge meeste rewards uit haalt. Of keer afwisselen ene week dit andere week dat. Of dat ze bij EA zelf een rotatie doen per season, etc etc...

Momenteel is daar maar 1 team aan het werk en dat is het marketing team die kijkt hoe houden we spelers zo lang mogelijk binnen met onder FOMO aanbiedingen die puur qua GP of amusement geen meerwaarde bieden aan het spel, gewoon een digitaal nummerke op uwe account.

Ik snap wel dat ze het opbouwen, hoe meer naar t einde van t seizoen hoe beter de spelers spelen, maar ze teren idd volledig op dit concept

De finals zitten ongeveer op Gold 2 niveau vorig jaar. Soms geraakt Gold 3 er al eens door met wat geluk in de playoffs. Dit is bewust zo gedaan. Als ze mindere competitie maken met ook deftige rewards en red picks wat denk je dat er dan zal gebeuren? Voor niks goed, ik zou express verliezen om easy rewards te krijgen. Niveau om in weekend league te geraken kan iedereen wel halen als je werkt aan je spel hoor.
Met alle respect maar zelfs met R9, Mbappe en co haal je WL niet als de basis er niet is.

Doen ze mindere WL competitie met reds -86 ofzo dan is er ook weer drama, het gaat hem puur over de rewards bij degene die er niet bij zijn.

De finals zitten ongeveer op Gold 2 niveau vorig jaar. Soms geraakt Gold 3 er al eens door met wat geluk in de playoffs. Dit is bewust zo gedaan. Als ze mindere competitie maken met ook deftige rewards en red picks wat denk je dat er dan zal gebeuren? Voor niks goed, ik zou express verliezen om easy rewards te krijgen. Niveau om in weekend league te geraken kan iedereen wel halen als je werkt aan je spel hoor.
Met alle respect maar zelfs met R9, Mbappe en co haal je WL niet als de basis er niet is.

Doen ze mindere WL competitie met reds -86 ofzo dan is er ook weer drama, het gaat hem puur over de rewards bij degene die er niet bij zijn.
Ik snap wat ge wilt zeggen, volledig, maar is dit dan echt een spel waar alleen de betere zullen shinen, Anderlecht speelt ook niet alle weken tegen Real Madrid, maar ze hebben ze wel eens weten te verslaan (en ik was daar fyi)

Nu sluiten ze teveel mensen uit die hun stinkende best doen, maar er niet geraken, omwille van die hogere rewards en teams met red picks waar een average speler niks kan tegen doen, als voorbeeld die match die ik even geleden aanhaalde tegen red pick mbappe, die is standaard al OP, maar die moest maar pasje geven aan hem en hij stond face to face tegenover de keeper... Welke kansen hebt ge dan om u te plaatsen?? Was wel rivals toen, maar dit gebeurt constant in WL plaatsing...

Resultaat schrijf ik u nu al op een briefke, der gaan meer mensen afhaken voor wat een heel populaire sportgame is, en dat precies neemt EA ons af met hun miljarden business en die cashcow dat ultimate team is... T'is ni voor niks verboden geraakt in meerdere landen eh (of toch serieus ter discussie)

Ge kunt ronddraaien zoveel ge wilt, het draait nu om de packs te verkopen en ook over inclusiviteit, waar de gemiddelde gamer zich nu buitengesloten voelt uit zijn eigen game die hij graag speelt

Rewards moeten de moeite zijn, natuurlijk, maar ze moeten wel doenbaar zijn, nu worden die zielige tistjes nog sterker en denken ze dat ze king zijn, ok de meerderheid is gewoon beter in het spel, maar veel draait om de juiste spelers te hebben die kunnen combineren en scoren, en hier in België zijn we al benadeeld met geen packs te kunnen kopen (wat mij totaal niet meer interesseert, ik vind de RTG mentaliteit vele interessanter) maar dit zorgt voor extra frustratie bij duizenden, laat ik zeggen miljoenen spelers...

Komaan die play offs zijn geen WL he , ja ze noeme champions play offs ma komaan. Rewards die ge daar krijgt zijn niks waard.
Komt er gewoon op neer da EA gewoon ni graag rewards uitdeelt zodat ge fifapunten koopt, enige reden voor da systeem.
Om u vergelijking met in andere games de eindbaas te halen, kunt ge meestal difficulty lager zette 😉 ma dus gwn om te zeggen da ik snap da mensen hierdoor afhaken van het spel
Dif lager zetten online? 🤔

Amai zoveel BS in een post.

Je weet dat er al divisies bestaan? Dat Fifa al spelers verdeelt naar gelang hun kunde? Dus waarom zouden ze dat in WL niet kunnen? In praktijk is het even simpel als in gedachten hoor.

6 wins of meer CL
3 wins of meer EL
rest Conference

iedereen content. En natuurlijk gaan de rewards in die mindere WLs minder zijn. Dat is ook zo met de divisie rewards. Zo moeilijk is dat allemaal niet.

In andere games kan je de moeilijkheidsgraad lager zetten. Waarom denk je dat sommige games tegenwoordig met een Story Mode komen, je hebt niks van skills of zo nodig. Je kan gewoon het spel volledig spelen puur voor het verhaal.

Trouwens misschien moeten we die ganse mentaliteit van hogere divisies/WLs en zo betere rewards gewoon vergeten. Panzer Corps bv heeft amper een verschil tussen een Minor of Major victory. Weet je waarom? Omdat zij redeneren wie een Major victory kan behalen heeft niet nog meer Prestige punten nodig om zo zijn leger nog meer te versterken vergeleken met iemand die maar een Minor wist te behalen.

Zelfde kan je ook door trekken naar Fifa. Op deze manier wordt de kloof tussen degene die WL halen en niet gewoon maar groter. En dat is nog een probleem met je vergelijking met andere video games hier speel je niet tegen een End Boss die hetzelfde blijft maar tegen andere mensen. Als jij beter wordt worden die ook beter en die betere krijgen dan nog eens betere rewards waardoor jij het nog moeilijker krijgt.
Wat ze in Rivals doen heeft niets te maken met WL, Stel ze doen het zoals jij zegt. Dan gaat de winnaar van de EL mindere rewards moeten krijgen als de laatste van CL. Want die is wel in CL geraakt.. En moeilijkheid aanpassen in online games GG vriend, dan speel je maar Squad battles.

Wat ik maar wil zeggen, het is allemaal niet zo simpel om iedereen gelukkig te maken.

Terug
Bovenaan