FIFA 22

FIFA 22

Wat ze in Rivals doen heeft niets te maken met WL, Stel ze doen het zoals jij zegt. Dan gaat de winnaar van de EL mindere rewards moeten krijgen als de laatste van CL. Want die is wel in CL geraakt.. En moeilijkheid aanpassen in online games GG vriend, dan speel je maar Squad battles.

Wat ik maar wil zeggen, het is allemaal niet zo simpel om iedereen gelukkig te maken.
WAT? WAT? WAT? WAT? WAT? WAT?

Waar heb je het over? Moeilijkheidsgraad aanpassen in online? Dat zeg ik toch net dat dat niet gaat waarom doe jij dan alsof ik denk dat dat wel gaat?

En ja de EL gaat minder rewards geven dan CL en dan? Div 5 levert ook minder rewards op dan div 2? Dus wat is u probleem?

Ik weet niet waarom jij het probeert zo moeilijk te maken hoor.

WAT? WAT? WAT? WAT? WAT? WAT?

Waar heb je het over? Moeilijkheidsgraad aanpassen in online? Dat zeg ik toch net dat dat niet gaat waarom doe jij dan alsof ik denk dat dat wel gaat?

En ja de EL gaat minder rewards geven dan CL en dan? Div 5 levert ook minder rewards op dan div 2? Dus wat is u probleem?

Ik weet niet waarom jij het probeert zo moeilijk te maken hoor.
Je haalt een argument aan, in andere games kan je moelijkheid aanpassen, slaagt nergens op want WL is een Tryhard online mode.
Ik heb geen probleem met die mindere rewards. Maar zoals ik zei wie gaat er EL spelen voor 2 goud packs en 3k coins (bij wijze van spreken)

Je haalt een argument aan, in andere games kan je moelijkheid aanpassen, slaagt nergens op want WL is een Tryhard online mode.
Ik heb geen probleem met die mindere rewards. Maar zoals ik zei wie gaat er EL spelen voor 2 goud packs en 3k coins (bij wijze van spreken)
WAT?

Wil je in een andere game de eindbaas verslagen en het lukt niet, moet je ook beter/slimmer worden.

Jij bent erover begonnen. Ik leg uit waarom die vergelijking niet werkt in 2 punten ten eerste dat je daar de moeilijkheidsgraad kunt aanpassen en ten 2e dat dit online is tegen andere spelers die dus ook gewoon beter worden. Je bent dus nu bezig tegen jezelf aan het discuteren.

En hoe arrogant kan je eigenlijk worden. Je weet dat er ook nog spelers zijn die niet in Elite spelen? Wie gaat er in Div 5 spelen? Wie gaat er in Div 8 spelen? Er is meer dan Elite Div hoor.

Met alle respect maar als je in de lagere divisies speelt moet je ook beseffen dat weekend league misschien dit jaar te hoog gegrepen is.
Oefenen tot je in de hogere divisies kan meedoen en dan lukt het vanzelf wel.

Met alle respect maar als je in de lagere divisies speelt moet je ook beseffen dat weekend league misschien dit jaar te hoog gegrepen is.
Oefenen tot je in de hogere divisies kan meedoen en dan lukt het vanzelf wel.
Ik kan (sinds kort wel) div 4 aan denk ik (ben er nog niet, maar zal ni lang duren) met mijne Ginola, mag ik WL of niet hoe gij het stelt?

WAT?

Jij bent erover begonnen. Ik leg uit waarom die vergelijking niet werkt in 2 punten ten eerste dat je daar de moeilijkheidsgraad kunt aanpassen en ten 2e dat dit online is tegen andere spelers die dus ook gewoon beter worden. Je bent dus nu bezig tegen jezelf aan het discuteren.

En hoe arrogant kan je eigenlijk worden. Je weet dat er ook nog spelers zijn die niet in Elite spelen? Wie gaat er in Div 5 spelen? Wie gaat er in Div 8 spelen? Er is meer dan Elite Div hoor.
Het gaat er niet om welke divisie je speelt, als je niet goed genoeg bent kom je er niet in. Zelfde als je niet goed genoeg bent dat je niet hoger in div geraakt. Op wat niveau je ook zit..

Anderlecht is toch ook ni aant janken dat ze niet in de CL raken. probeer beter te worden en er wel in te raken.

En dat we niet de zelfde mening hebben is niet erg imo.

Komt er op neer da EA in alles wa genereuzer mag zijn. Rivals 1* per week rewards, zelfde met squad battles als ge daarvoor de zin hebt om te doen. Daarnast hebt ge champions waar 50 percent wordt uitgesloten (buite de play offs...)
Dus wa hebde voor de rest. De zielige packs en spelers in objectives...
Zelf al zitte daar nu paar toffe spelers, moet ge een oninteressante friendly modus spelen.
Waar zijn de tornooien van vroeger, of maakt is een goede rewarding modus waar ge verschillende teams voor moet maken da ge die openda kunt bezigen...
Da gezegd zijnde, ik amuseer mij wel. Ma ik doe men rivals wins en WL en dan is de week ver gedaan voor mij, dus voor die da WL ni hebben... bitter weinig rewards en content

Het gaat er niet om welke divisie je speelt, als je niet goed genoeg bent kom je er niet in. Zelfde als je niet goed genoeg bent dat je niet hoger in div geraakt. Op wat niveau je ook zit..

Anderlecht is toch ook ni aant janken dat ze niet in de CL raken. probeer beter te worden en er wel in te raken.

En dat we niet de zelfde mening hebben is niet erg imo.
Daarom is er ook de Europa League en de Conference League. Wat dan ook precies mijn voorstel is. Ik zeg niet steek iedereen in dezelfde WL hé, ik zeg geef iedereen iets te doen in het Weekend. Precies het zelfde systeem als bij Divisies dus. Als je niet goed genoeg bent voor Elite heb je lagere divisies. Als je niet goed genoeg bent voor Champions dan zou er ook een alternatief moeten zijn voor de mindere spelers.

Je hoeft echt geen genie te zijn om het te snappen hoor, gewoon een beetje van goede wil zijn. Maar ik snap het wel hoor, jij bent goed genoeg om in WL te geraken en wil natuurlijk niet dat anderen eventueel meer rewards zouden krijgen.

Da gezegd zijnde, ik amuseer mij wel. Ma ik doe men rivals wins en WL en dan is de week ver gedaan voor mij, dus voor die da WL ni hebben... bitter weinig rewards en content
Toch iemand die de kern van het probleem snapt. 7 Div Rival wins duurt geen ganse week hé. Zonder WL is er wel niks anders te doen online. Dan heb je plots wel heel magere content. Vandaar mijn pleidooi om ook de mindere spelers een League te geven in het weekend.

Daarom is er ook de Europa League en de Conference League. Wat dan ook precies mijn voorstel is. Ik zeg niet steek iedereen in dezelfde WL hé, ik zeg geef iedereen iets te doen in het Weekend. Precies het zelfde systeem als bij Divisies dus. Als je niet goed genoeg bent voor Elite heb je lagere divisies. Als je niet goed genoeg bent voor Champions dan zou er ook een alternatief moeten zijn voor de mindere spelers.

Je hoeft echt geen genie te zijn om het te snappen hoor, gewoon een beetje van goede wil zijn. Maar ik snap het wel hoor, jij bent goed genoeg om in WL te geraken en wil natuurlijk niet dat anderen eventueel meer rewards zouden krijgen.
Ja, want ik lig wakker van rewards 😂 dan speelde ik wel elke week WL hoor en top 100 SB 😂🤷‍♂️.

Ik zeg alleen maar dat als ze die EL enz doen dat die rewards op niets gaan trekken, want die gaan minder zijn dan die van de WL. Net zoals ze in Rivals doen. En De slechtste WL rewards zijn al 2x niets.. dus waarom zou je dan die EL willen spelen.

Ma soit who cares, tis zoals het nu is. En we gaan het ermee moeten doen.

Ja, want ik lig wakker van rewards 😂 dan speelde ik wel elke week WL hoor en top 100 SB 😂🤷‍♂️.

Ik zeg alleen maar dat als ze die EL enz doen dat die rewards op niets gaan trekken, want die gaan minder zijn dan die van de WL. Net zoals ze in Rivals doen. En De slechtste WL rewards zijn al 2x niets.. dus waarom zou je dan die EL willen spelen.

Ma soit who cares, tis zoals het nu is. En we gaan het ermee moeten doen.
Die arrogantie.

Omdat de rewards voor lagere Rivals Divs te laag zijn voor jouw moet ze het dus maar volledig afschaffen is jouw redenering. Voor sommige zoals ik is dat het beste wat we kunnen krijgen en doen we het er wel mee.

Omdat een Gold Pack niks is voor jouw is het daarom niet niks voor de rest hé. Dus stop eens met de arrogante zak uit te hangen en gun de rest ook eens iets.

Ik ben zo een speler dat meestal die 1 win te kort komt voor de finals, nog maar 1 keer kunnen plaatsen.

Ik zou niets aan het concept wijzigen, ik vind dat het best goed in elkaar steekt en accepteer gewoon dat ik momenteel net niet goed genoeg ben.

Dit is persoonlijk natuurlijk, nog is een subdivisie voor spelers zoals mij (de grootste hoop) is er wat over. Ik moet nu al zien dat ik en rivals en squad battles en play offs kan spelen. Eens je in die finals raakt maak je wel tijd om goede rewards te krijgen, denk niet dat ik me zou kunnen opladen voor een beker waarvan ik weet dat het een afkooksel is.

Die arrogantie.

Omdat de rewards voor lagere Rivals Divs te laag zijn voor jouw moet ze het dus maar volledig afschaffen is jouw redenering. Voor sommige zoals ik is dat het beste wat we kunnen krijgen en doen we het er wel mee.

Omdat een Gold Pack niks is voor jouw is het daarom niet niks voor de rest hé. Dus stop eens met de arrogante zak uit te hangen en gun de rest ook eens iets.
Is niet van arrogantie dan is gwn realistisch. Als jij graag 20 matchen speelt voor 2 goud packs en 3k coins moet jij weten. Maar dan kan je beter uw tijd in SB steken.

En ik zeg helemaal niets van afschaffen. Ik zeg gwn dat 99% van de mensen (die niet in WL raken) het niet de moeite gaan vinden. Dat zijn de zelfde mensen die de rewards in DR op niets vinden trekken.

En dat is het laatste wat ik hierover gezegd heb, want het gaat toch nergens heen, en gaat al zeker niets veranderen in de game.

Ik kan (sinds kort wel) div 4 aan denk ik (ben er nog niet, maar zal ni lang duren) met mijne Ginola, mag ik WL of niet hoe gij het stelt?
Je zit zo ver niet meer hoor, systeem vinden dat werkt en gebruiken wat je kan in het spel. Om maar een dom vb te geven ik raak zelden mijn cbs aan tenzij ik clean kan tacklen anders loop ik te chasen met men mids/backs. Ook heel rustig opbouwen desnoods doen alsof je rond past achterin om een gaatje te vinden.
Ik zelf zit nu in 1 en win er 3 verlies dan terug 1, ik denk dat ik bottom groep elite ben.
Ik ben er zeker van als je relaxed, focused op je spel en achteraf bekijk waar jezelf fouten gemaakt hebt dat je beter zal komen.
Durf kritisch naar je replays te kijken van tegengoals en wijs jezelf op fouten die je maakt, cb uit positie trekken, verkeerd player switchen.. Je komt er wel ze. 👊

On a sidenote ik kreeg hier in het nation's league toernooi zelf nog voetballes van Italië.. Whoever that was ;-)

Het lukt al beter nu ze, ligt dat enkel aan een goeie spits? Grotendeels wel, maar de aanpassing was brutaal bij deze fifa, nu beginnen er al enkele automatismen in te sluipen, omdat ik nu ook met een vaste ploeg speel zal daar veel mee te maken hebben ook denk ik...

Het is gewoon een hele andere fifa, en dat is aanpassen, ik vond het vooral ambetant omdat ik zoveel matchen op de teller had vorig jaar, en dat dan 2 opeenvolgende passes niet eens lukten bij deze (en in sommige matchen nog niet)

Maar algemeen gaat het wel in de goeie richting denk ik, ik win matchen, soms paar achter elkaar in div 5, maar vooral het samenspel loopt beter dan het eerste seizoen, is gewoon zoeken, en hebben ze de gameplay licht aangepast, kan zijn, de eerste paar weken in sbc zijn doorgaans veel moeilijker, heb ik al gemerkt in vorige fifa jaren, mede dat ze wederom niet te veel rewards willen rondstrooien, dus zit er scripting in, ik denk het wel (matchen moeilijker maken bedoel ik daarmee, minder vlot laten passen, etc.) maar echte goede spelers weten zich daar toch door te vechten, en die winnen bij wijze van spreken met een bronze team tegen een 86 rated ofzo...

En ge hebt gelijk, als je echt rustig bent speel je ook zuiverder, ik was nogal aan t roepen tegen mijnen tv dat t ni schoon was, de laatste week of 2 loopt dat toch al beter... Tis precies of de game luistert mee via de microfoon in t kaske, als ge geïrriteerd geraakt zakt uw ploeg volledig weg lijkt wel :lol:

SBC vandaag is een puzzeltje. Relatief duur ook weet niet zeker op het waard is maar goed toch maar doen. Packje houden dan voor straks als er een specialleke te vinden valt.

EDIT: Messi TotW ook een beetje overdreven voor zijn eerste goal voor PSG. Ook een zet van EA om wat extra packs te verkopen zeker.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan