Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat je Kurt voor hebt?Was die laatste niet gebanned tijdje geleden??
Zullen wel goeie content maken dan, je komt niet zomaar boven de 800k subs op Youtube.
Ja, vermoedelijk zal dat diene zijn, my badDenk dat je Kurt voor hebt?
Pay to win of?
Awel ik treedt u bij, die matchen zitten vol met sociaal achterlijke autisten die hun moeder zouden verkopen om een halve win te hebbenIk begin zelfs niet meer aan de play offs. Zit al sinds dag 1 van Seizoen 2 met een ticket voor de playoffs en ben er nog niet aan begonnen. In seizoen 1 teveel teleurgesteld geweest en gefrustreerd dat ik ver van weg blijf.
EDIT: bleh dat was lang geleden een DC tijdens een Squad battle op World Class tegen een 185 team terwijl ik 2-0 voor stond in minuut 90![]()
Zegt de persoon da de corner glitch wilt gebruiken om in rivals te winne...Awel ik treedt u bij, die matchen zitten vol met sociaal achterlijke autisten die hun moeder zouden verkopen om een halve win te hebben
Wie genuine respect heeft en opkijkt naar iemand die het goed doet in WL heeft ietske mis in de bovenkamer... Das geen voetbal dat die doen, das een spelleke shmetzakkerij...
Wat een achterlijke bedoening is die modus toch?? Chaqun son truc gelijk ze zeggen, maar ik vind dit gewoonweg zielig volk
Heb ik dat gezegd, please quote me voordat ge weer den interessante wilt uithangenZegt de persoon da de corner glitch wilt gebruiken om in rivals te winne...
Ik zal bij gelegenheid eens kijken@GETHEZ, echt eens Lasty bekijken op youtube, zalige en nuchtere kerel. Gebruikt wel de corner glitch wanneer hij het nodig heeft![]()

Ja ik zit elk weekend in de WLIk zal bij gelegenheid eens kijken
En onze Joeri hult zich in stilzwijgen... Ik begin al te denken binnen welke categorie hij elk weekend thuis hoort, zelf zonder u zien spelen te hebben...
Edit, wat valt daar te zien? Een paar pack openings en teamopstellingen... Heeft hij ook gameplay? Anders moet ge eens de video linken waar ge naar verwijst...
zonder corner glitch te bezigen of met 10 man achterin te zitte of enkel driehoekske te wete staan op menne controller.
Kheb er al tegen gespeeld, ik vond die niet zo wauwJa ik zit elk weekend in de WLzonder corner glitch te bezigen of met 10 man achterin te zitte of enkel driehoekske te wete staan op menne controller.
Ma gij denk wat gij wilt zal er geen slaap om laten.
Edit: en alle elitedivisie voor dees sezoen voor dezen sociaal achterlijke autist is ook binne
Edit 2: mid icon zidane in de ploeg gesmete, diene gast is er los over...
Ze moeten gewoon met verschillende WLs werken zoals bij Champions League en Europa League. Je hebt ook verschillende divisies. Waarom zouden mindere spelers ook niet in het weekend mogen spelen? Eens je je 7 wins hebt voor de weekly is er toch zoveel niet meer te doen online? Niet iedereen is fan van Squad Battles tegen de AI.Zo zeiken hier op de playoffs..
Das de bedoeling hé, er moet ergens een cutoff zijn.
Als je niet in weekend league geraakt ben je gewoon niet goed genoeg zo simpel is het. Niks ergs aan toch? Nog genoeg andere dingen te doen.
Ik speel zuiver SB voor objectives, voor de rest stay clearZe moeten gewoon met verschillende WLs werken zoals bij Champions League en Europa League. Je hebt ook verschillende divisies. Waarom zouden mindere spelers ook niet in het weekend mogen spelen? Eens je je 7 wins hebt voor de weekly is er toch zoveel niet meer te doen online? Niet iedereen is fan van Squad Battles tegen de AI.
Ik ga vol voor Elite 1. Vorige keer voor het eerst gelukt. 26k coins en +75k aan spelers kunnen verkopen (2 rare player packs). Was het dus wel waard. Zeker aangezien ik geen WL haal moet ik ergens rewards uit halen.Ik speel zuiver SB voor objectives, voor de rest stay clear
Exact @dadashZo zeiken hier op de playoffs..
Das de bedoeling hé, er moet ergens een cutoff zijn.
Als je niet in weekend league geraakt ben je gewoon niet goed genoeg zo simpel is het. Niks ergs aan toch? Nog genoeg andere dingen te doen.