FIFA 22

FIFA 22

Ik begin zelfs niet meer aan de play offs. Zit al sinds dag 1 van Seizoen 2 met een ticket voor de playoffs en ben er nog niet aan begonnen. In seizoen 1 teveel teleurgesteld geweest en gefrustreerd dat ik ver van weg blijf.

EDIT: bleh dat was lang geleden een DC tijdens een Squad battle op World Class tegen een 185 team terwijl ik 2-0 voor stond in minuut 90 :angry:
Awel ik treedt u bij, die matchen zitten vol met sociaal achterlijke autisten die hun moeder zouden verkopen om een halve win te hebben

Wie genuine respect heeft en opkijkt naar iemand die het goed doet in WL heeft ietske mis in de bovenkamer... Das geen voetbal dat die doen, das een spelleke shmetzakkerij...

Wat een achterlijke bedoening is die modus toch?? Chaqun son truc gelijk ze zeggen, maar ik vind dit gewoonweg zielig volk

Awel ik treedt u bij, die matchen zitten vol met sociaal achterlijke autisten die hun moeder zouden verkopen om een halve win te hebben

Wie genuine respect heeft en opkijkt naar iemand die het goed doet in WL heeft ietske mis in de bovenkamer... Das geen voetbal dat die doen, das een spelleke shmetzakkerij...

Wat een achterlijke bedoening is die modus toch?? Chaqun son truc gelijk ze zeggen, maar ik vind dit gewoonweg zielig volk
Zegt de persoon da de corner glitch wilt gebruiken om in rivals te winne...

@GETHEZ, echt eens Lasty bekijken op youtube, zalige en nuchtere kerel. Gebruikt wel de corner glitch wanneer hij het nodig heeft :D
Ik zal bij gelegenheid eens kijken

En onze Joeri hult zich in stilzwijgen... Ik begin al te denken binnen welke categorie hij elk weekend thuis hoort, zelf zonder u zien spelen te hebben... :unsure:

Edit, wat valt daar te zien? Een paar pack openings en teamopstellingen... Heeft hij ook gameplay? Anders moet ge eens de video linken waar ge naar verwijst... :)

Laatst bewerkt:
Ik zal bij gelegenheid eens kijken

En onze Joeri hult zich in stilzwijgen... Ik begin al te denken binnen welke categorie hij elk weekend thuis hoort, zelf zonder u zien spelen te hebben... :unsure:

Edit, wat valt daar te zien? Een paar pack openings en teamopstellingen... Heeft hij ook gameplay? Anders moet ge eens de video linken waar ge naar verwijst...
Ja ik zit elk weekend in de WL 😉 zonder corner glitch te bezigen of met 10 man achterin te zitte of enkel driehoekske te wete staan op menne controller.

Ma gij denk wat gij wilt zal er geen slaap om laten.

Edit: en alle elitedivisie voor dees sezoen voor dezen sociaal achterlijke autist is ook binne 😁

Edit 2: mid icon zidane in de ploeg gesmete, diene gast is er los over...

Laatst bewerkt:
Ja ik zit elk weekend in de WL 😉 zonder corner glitch te bezigen of met 10 man achterin te zitte of enkel driehoekske te wete staan op menne controller.

Ma gij denk wat gij wilt zal er geen slaap om laten.

Edit: en alle elitedivisie voor dees sezoen voor dezen sociaal achterlijke autist is ook binne 😁

Edit 2: mid icon zidane in de ploeg gesmete, diene gast is er los over...
Kheb er al tegen gespeeld, ik vond die niet zo wauw

En eigen kennis is t begin van alle wijsheid :niceone:

Zo zeiken hier op de playoffs..
Das de bedoeling hé, er moet ergens een cutoff zijn.
Als je niet in weekend league geraakt ben je gewoon niet goed genoeg zo simpel is het. Niks ergs aan toch? Nog genoeg andere dingen te doen.

Als je niet in weekend league geraakt ben je gewoon niet goed genoeg zo simpel is het. Niks ergs aan toch? Nog genoeg andere dingen te doen.
Ze moeten gewoon met verschillende WLs werken zoals bij Champions League en Europa League. Je hebt ook verschillende divisies. Waarom zouden mindere spelers ook niet in het weekend mogen spelen? Eens je je 7 wins hebt voor de weekly is er toch zoveel niet meer te doen online? Niet iedereen is fan van Squad Battles tegen de AI.

Ze moeten gewoon met verschillende WLs werken zoals bij Champions League en Europa League. Je hebt ook verschillende divisies. Waarom zouden mindere spelers ook niet in het weekend mogen spelen? Eens je je 7 wins hebt voor de weekly is er toch zoveel niet meer te doen online? Niet iedereen is fan van Squad Battles tegen de AI.
Ik speel zuiver SB voor objectives, voor de rest stay clear

Ik speel zuiver SB voor objectives, voor de rest stay clear
Ik ga vol voor Elite 1. Vorige keer voor het eerst gelukt. 26k coins en +75k aan spelers kunnen verkopen (2 rare player packs). Was het dus wel waard. Zeker aangezien ik geen WL haal moet ik ergens rewards uit halen.

Exact @dadash

Gisteren liep alles als een trein in rivals, ik start met WL plaatsing en alles draait in de soep door verachterlijke spelers...

Ik ben akkoord dat ge het moet verdienen, en wat moeite voor moet doen, maar die plaatsingsmatchen zijn echt een faux pas van EA, zegt da ik het u gezegd heb...

Zo creër je weer afstand tussen diegene die het kunnen (en vaak ne hogen dunk hebben van zichzelf, zoals ik hier zo vaak lees als ge nog maar iets durft te insinueren in die richting) en diegene die eens MOGEN meedoen om het eens te proberen... Ik heb al 8 kere denk ik meegedaan, met 0 resultaten...

Zelf de kleinste clubs hebben irl kans om de beker te winnen, hier is direct een schifting van jewelste, waar menig man, waaronder mezelf niet doorgeraakt, omwille van vele belachelijke redenen, en de matchmaking die ver zoek is (bv. tegen red mbappe uitkomen, of tegen regelrechte freaks die u nog geen 15% balbezit laten)

Vorig jaar speelde ik WL en plaatste ik mij opnieuw voor het volgende weekend, waarom kan ik er nu nikske van? Again, EA wilt het casual laten vallen en zich volledig inzetten op (wannabe) pros gelijk er hier genoeg zitten...

Neemt wel meteen alle fun weg deze editie en het pad dat ze willen inslaan... Mark my words, het grote publiek pikt die pro toestanden niet, zeker als ze maar enkele matchen per week spelen, binnen dit en 2 jaar gaan de meesten dit beu worden, of ge moet grinden gelijk het ni schoon is

En FYI, ik vind dat 2000 punten halen al een mooie beloning zou moeten geven... Als ge in hogere divisies speelt komt ge daar rap aan, maar als het tegen zit en ge doet ni anders als verliezen (wat bij mij tot kort gebeurde) moet ga daar lang voor spelen, aan de mensen in hun ivoren toren, ja jullie bedoel ik...

Al eens geprobeerd om de vrijdag uw playoffs te doen? Vanaf 17u +-. Persoonlijk doe ik ze nu telkens daar het niveau is echt wel laag.
Je krijgt ook rewards in de playoffs hé. Van mij mogen ze ook terug het oude systeem doen hoor. Eens in WL quit ik gewoon alles en krijg zoiezo 4 wins;

Terug
Bovenaan