Het lukt al beter nu ze, ligt dat enkel aan een goeie spits? Grotendeels wel, maar de aanpassing was brutaal bij deze fifa, nu beginnen er al enkele automatismen in te sluipen, omdat ik nu ook met een vaste ploeg speel zal daar veel mee te maken hebben ook denk ik...
Het is gewoon een hele andere fifa, en dat is aanpassen, ik vond het vooral ambetant omdat ik zoveel matchen op de teller had vorig jaar, en dat dan 2 opeenvolgende passes niet eens lukten bij deze (en in sommige matchen nog niet)
Maar algemeen gaat het wel in de goeie richting denk ik, ik win matchen, soms paar achter elkaar in div 5, maar vooral het samenspel loopt beter dan het eerste seizoen, is gewoon zoeken, en hebben ze de gameplay licht aangepast, kan zijn, de eerste paar weken in sbc zijn doorgaans veel moeilijker, heb ik al gemerkt in vorige fifa jaren, mede dat ze wederom niet te veel rewards willen rondstrooien, dus zit er scripting in, ik denk het wel (matchen moeilijker maken bedoel ik daarmee, minder vlot laten passen, etc.) maar echte goede spelers weten zich daar toch door te vechten, en die winnen bij wijze van spreken met een bronze team tegen een 86 rated ofzo...
En ge hebt gelijk, als je echt rustig bent speel je ook zuiverder, ik was nogal aan t roepen tegen mijnen tv dat t ni schoon was, de laatste week of 2 loopt dat toch al beter... Tis precies of de game luistert mee via de microfoon in t kaske, als ge geïrriteerd geraakt zakt uw ploeg volledig weg lijkt wel