KBE
Well-known member
Moet toch zeggen dat ik ook amper in WL geraak ze, natuurlijk is het normaal dat een competive mode heel wat sweaters heeft.
Dat is ook logisch, maar kan ook wel snappen dat sommige voelen dat ze zo achteruit geduwd worden.
Ben echt niet zo ne duts in Fifa, maar toch dees jaar heb ik de grootse moeite voor mij te plaatsen.
De vraag dak mij dan stel, waarom dat bij een ander allemaal wel lukt en hier niet.
Ik heb al tegen mensen gespeeld van zelfde skill niveau als ik, zelf op pc met een duts team tegen een OP team en nog hadden ze moeite.
Maar als ik dan op next gen xbox speel dan lukt niets.
Zou liever gewoon hebben, 2k punten en hup speel maar WL.
Dan in plaats nog eens te moeten plaatsen voor WL en dan nog triestige reward krijgen ook.
Ze hebben WL gewoon nog extra moeilijker gemaakt en velen vallen uit de boot.
Wat gewoon jammer is. Iedereen heeft recht voor mee te doen, ze hebben tenslotte al 2k punten gegrind.
Dat is ook logisch, maar kan ook wel snappen dat sommige voelen dat ze zo achteruit geduwd worden.
Ben echt niet zo ne duts in Fifa, maar toch dees jaar heb ik de grootse moeite voor mij te plaatsen.
De vraag dak mij dan stel, waarom dat bij een ander allemaal wel lukt en hier niet.
Ik heb al tegen mensen gespeeld van zelfde skill niveau als ik, zelf op pc met een duts team tegen een OP team en nog hadden ze moeite.
Maar als ik dan op next gen xbox speel dan lukt niets.
Zou liever gewoon hebben, 2k punten en hup speel maar WL.
Dan in plaats nog eens te moeten plaatsen voor WL en dan nog triestige reward krijgen ook.
Ze hebben WL gewoon nog extra moeilijker gemaakt en velen vallen uit de boot.
Wat gewoon jammer is. Iedereen heeft recht voor mee te doen, ze hebben tenslotte al 2k punten gegrind.
. Wil je in WL komen moet je beter worden in de game.
ma dus gwn om te zeggen da ik snap da mensen hierdoor afhaken van het spel