Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In december en in april. Krijgen ze een upgradeDie hebben toch nergens een 99 stat? Of krijgen die nog boosts na prestaties?
Heb Diawara uit 1 van men 14 gespaarde pakjes gepakt. Al verkocht ondertussen.Wat vind jij van de Adidas Nubers up Promo?
Daarom wordt ik er zo wild niet van. Nu goed er is altijd ergens wel een betere kaart. Deze kaarten geven nog meer opties om je ploeg te bouwen wat altijd mooi is.Die boost in december kan handig zijn. Maar die in april, die gaat bij niemand nog in de basis staan tegen dan.. Met uitzondering van enkele spelers natuurlijk..
Content van Mahrez?![]()
F9-AE8319-86-CB-4-B5-F-A375-CE0-F343-A9150
Image F9-AE8319-86-CB-4-B5-F-A375-CE0-F343-A9150 hosted in ImgBBibb.co
Nog n goei 300k listed.. dus zo’n 500k coins.. iemand ideetje voor ploeg?..![]()
E3908123-B56-B-4394-A5-F8-B21-B1-A561319
Image E3908123-B56-B-4394-A5-F8-B21-B1-A561319 hosted in ImgBBibb.co
Omcirkeld zijn untradeable
Wil die Robbie Kean mss wel eens uittesten
Hoezo?Ja ze hebben de celebration skip weeral generfd
Th1nk you EA, niks beters te doen?
ah nog niet gemerkt ik begin gewoon altijd als een gek LB RB te drukken als ze scoren omdat dat normaal vlugger gaat dus A probeer ik niet eens meer@dadash ,het duurt even lang om met rondje te skippen als met L1 R1 denk ik
Paar keer tegengespeeld is inderdaad snel maar ik heb schrik van zijn fysiek. Ik denk beetje te duur voor mij, te groot risico met mijn beperkte middelen. Raphinha zal wel volstaan voor nu. En ben nu toch dat Serie A ploegje aan het uittesten dus als dat succesvol is heb ik geen nood aan Mahrez.@dadash ja speelt wel lekker.. mist mss net wa body, ma als em ruimte krijgt ist een beest!.. ma zal binnen enkele weken wsl al wel vervangen worden
Ik zie Lloris bij veel mensen fameuze flaters doen. Maar keepers zijn zoals in elke fifa random. Voor de 1ne goed, de ander slecht.Disclaimer, Ederson zuigt man...
Volgens mijn ervaring is Lloris wel redelijk OP deze editie
Zelf nog niet mee gespeeld