FIFA 22

FIFA 22

Die boost in december kan handig zijn. Maar die in april, die gaat bij niemand nog in de basis staan tegen dan.. Met uitzondering van enkele spelers natuurlijk..

Die boost in december kan handig zijn. Maar die in april, die gaat bij niemand nog in de basis staan tegen dan.. Met uitzondering van enkele spelers natuurlijk..
Daarom wordt ik er zo wild niet van. Nu goed er is altijd ergens wel een betere kaart. Deze kaarten geven nog meer opties om je ploeg te bouwen wat altijd mooi is.

Nog n goei 300k listed.. dus zo’n 500k coins.. iemand ideetje voor ploeg?..
Omcirkeld zijn untradeable

Wil die Robbie Kean mss wel eens uittesten
Content van Mahrez?

Ja ze hebben de celebration skip weeral generfd

Th1nk you EA, niks beters te doen?
Hoezo?

Alles gaat zo sloom vandaag vind ik, normaal reageert alles veel vinniger, "dribbels" zijn bijna onmogelijk geworden.

@dadash ja speelt wel lekker.. mist mss net wa body, ma als em ruimte krijgt ist een beest!.. ma zal binnen enkele weken wsl al wel vervangen worden
Paar keer tegengespeeld is inderdaad snel maar ik heb schrik van zijn fysiek. Ik denk beetje te duur voor mij, te groot risico met mijn beperkte middelen. Raphinha zal wel volstaan voor nu. En ben nu toch dat Serie A ploegje aan het uittesten dus als dat succesvol is heb ik geen nood aan Mahrez.

Ederson gepant voor de 3de keer ofzo. Ter Stegen ook al 2 keer gepacked. Donaruma en andere ook al is gepacked, kortom elke goede keeper buiten die duitser. Is dit fifa guranteef high keepers pakketjes ofzo?

Ahja zit hier nog steers met tradable Neuer in men team dus. Nu begin ik toch te denken om prem deels te gaan me ederson maar zen nationaliteit linkt moeilijk met rest van men ploeg.

Terug
Bovenaan