Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Walkout Alert!!
Division Rivals Rewards Elite Divisie en Milestone Rewards
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zakken, zakken...... zakken !![]()
![]()

Ney ney??Walkout Alert!!
neej neejNey ney??
(zonder te kijken)

dat is er een klein beetje over zeker.puur qua waarde is het dat waardamai zoveel nieuwe SBCs al onze fodder van deze morgen zal meteen de deur uit zijn
alhoewel veel SBC = veel packs = veel fodder
de cirkel gaat verder
NVM net die league SBCen eens van dichtbij bekeken 44 spelers van de Franse competitie voor een Mega Packdat is er een klein beetje over zeker.
Mega Pack is 35k coins, volgens futbin kost die SBC 31k en de prijs van die silver gaat ferm omhoog gaan. Je moet dus ofwel veel untradeables hebben of wel ferm geluk met zo'n mega pack.puur qua waarde is het dat waard
Ik een dikke 500. Ik verkoop ook enkel dubbele en spelers die voor minstens een paar k kunnen verkocht worden.Hoeveel zitten jullie met spelers in de club, hier een 1100+ voor t moment, verkoop enkel high rated en dubbels, transferlijst zit nu wel vol...
Altijd handig als ge sbc tjes wilt doen
Heeft Futbin ookAl mijn spelers gelist op transfer markt, krijg er toch elke week genoeg van mijn rewards.
Dus elke 550 coins telt, en zoveel goede sbc's zijn er nu ook weer niet.
As ge cheap spelers zoekt voor high rated sbc's te doen > https://www.futwiz.com/en/lowest-price-ratings
. Naar het schijnt wordt Salah POTM dus komt er ook een SBC voor hem. Ik heb 335k coins nu maar ik vrees dat zijn SBC vele malen duurder wordt. Ronaldo vorige maand was +2 miljoen 
Was ik, ik heb er toch heel wat games over gedaan. Maar ik had veel moeite om games te vinden en als ik er vond leavede ze heel vaak en als ik toch in game geraakt had ik massas lag spikes en quits... Was echt een degoutante modus om deftig te spelen. Als ge dan nog keer wa pech hebt om met 2 sukkels tegen 2 deftige spelers uit te komen, krijgde dan ook nog eens keer op uwe bek bij xDWie schreef dat hier? Die public co op match ? 1 match gespeeld en binnen
Neeje, was het maar waar, had een ploeggenoot die van wanten wist, en ik was wel degelijk het zwakkere broertje, ragequit bij het scoren van de 6-3 in 70ste minuut, nice
1.3 miljoen atm, niet super waaw.Ik ga voor het klassement binnen het klassement, handelswinst : - 160k
Wie doet beter?
6.250.000 hier1.3 miljoen atm, niet super waaw.