FIFA 22

FIFA 22

Wie schreef dat hier? Die public co op match ? 1 match gespeeld en binnen :p

Neeje, was het maar waar, had een ploeggenoot die van wanten wist, en ik was wel degelijk het zwakkere broertje, ragequit bij het scoren van de 6-3 in 70ste minuut, nice

amai zoveel nieuwe SBCs al onze fodder van deze morgen zal meteen de deur uit zijn

alhoewel veel SBC = veel packs = veel fodder

de cirkel gaat verder :eek:

NVM net die league SBCen eens van dichtbij bekeken 44 spelers van de Franse competitie voor een Mega Pack :o dat is er een klein beetje over zeker.

Laatst bewerkt:
amai zoveel nieuwe SBCs al onze fodder van deze morgen zal meteen de deur uit zijn

alhoewel veel SBC = veel packs = veel fodder

de cirkel gaat verder :eek:

NVM net die league SBCen eens van dichtbij bekeken 44 spelers van de Franse competitie voor een Mega Pack :eek: dat is er een klein beetje over zeker.
puur qua waarde is het dat waard

puur qua waarde is het dat waard
Mega Pack is 35k coins, volgens futbin kost die SBC 31k en de prijs van die silver gaat ferm omhoog gaan. Je moet dus ofwel veel untradeables hebben of wel ferm geluk met zo'n mega pack.

De andere SBCs van Nederland en VS geven zelfs dat nog niet. Goed elke individuele SBC geeft ook nog wel een packje. Maar toch rijk ga je er niet van worden.

Heb die Marque gedaan (niks moeten kopen dit keer voor het eerste, zegt wat over hoeveel spelers ik onder tussen heb) die andere zie ik later misschien wel. We hebben 69 dagen om die League SBCs te doen.

EDIT: TOTW speler uit deze packs gehaald. 86 rating. Niet slecht moet wel wat mee te verdienen vallen. Beter allezins dan al die untradeable crap van deze ochtend.

EDIT: In mijn 7,5k preview packet zit een TOTW speler. Zijn die tradeable? Anders is zelfs zijn discard meer waard dan de pack.

Laatst bewerkt:
Hoeveel zitten jullie met spelers in de club, hier een 1100+ voor t moment, verkoop enkel high rated en dubbels, transferlijst zit nu wel vol...

Altijd handig als ge sbc tjes wilt doen

Hoeveel zitten jullie met spelers in de club, hier een 1100+ voor t moment, verkoop enkel high rated en dubbels, transferlijst zit nu wel vol...

Altijd handig als ge sbc tjes wilt doen
Ik een dikke 500. Ik verkoop ook enkel dubbele en spelers die voor minstens een paar k kunnen verkocht worden.

Ik zet de dubbele gewoon op de minimum prijs op en die verkopen de laatste dag vlotjes, daarvoor was het een stuk minder, markt precies wat actiever.

Al mijn spelers gelist op transfer markt, krijg er toch elke week genoeg van mijn rewards.
Dus elke 550 coins telt, en zoveel goede sbc's zijn er nu ook weer niet.

As ge cheap spelers zoekt voor high rated sbc's te doen > https://www.futwiz.com/en/lowest-price-ratings
Heeft Futbin ook

Ik doe de weekly SBCs voor extra packs. Voor spelers heb ik tot nu toe enkel die van Silva gedaan. Nog niet beklaagd :). Naar het schijnt wordt Salah POTM dus komt er ook een SBC voor hem. Ik heb 335k coins nu maar ik vrees dat zijn SBC vele malen duurder wordt. Ronaldo vorige maand was +2 miljoen :s

Wie schreef dat hier? Die public co op match ? 1 match gespeeld en binnen :p

Neeje, was het maar waar, had een ploeggenoot die van wanten wist, en ik was wel degelijk het zwakkere broertje, ragequit bij het scoren van de 6-3 in 70ste minuut, nice
Was ik, ik heb er toch heel wat games over gedaan. Maar ik had veel moeite om games te vinden en als ik er vond leavede ze heel vaak en als ik toch in game geraakt had ik massas lag spikes en quits... Was echt een degoutante modus om deftig te spelen. Als ge dan nog keer wa pech hebt om met 2 sukkels tegen 2 deftige spelers uit te komen, krijgde dan ook nog eens keer op uwe bek bij xD

(dat was mijn ervaring)

pffftt heb vaak de bug waarbij in Squad Battles mijn reserven niet mee zijn, nu ontbrak er zelfs eentje van mijn starting 11. Als ik dan naar het management scherm ga ontbreken de helft van de opties en geraak ik er niet meer uit, moet ik Alt-F4 doen waardoor ik die wedstrijd verlies. Erg vervelend allemaal.

En de Salah POTM is er en zoals ik vreesde redelijk duur bijna een miljoen. Dat is ferm boven mijn budget. Heeft ook maar een 3* weak foot dat is niet ideaal. Ga maar bij Raphina blijven. En eens zien of ik Kanté of zo voor 300k kan snipen.

Terug
Bovenaan