FIFA 22

FIFA 22

Amai ik tegen verwachting in ook in Div 3 geraakt. Was daar eigenlijj niet naar aan het mikken maar door een win streak toch daar beland.

Die Verratti is toch een rare kaart. Eerst eens wat als CDM uitgeprobeers en viel me zwaar tegen. Ik hoopte op een soort Kante (zoals ze in de reviews zeggen), maar hij onderschepte echt weinig en was vaak niet sterl genoeg.
Dan voor de lol eens een paar matches op de CAM gezet, trapg die de ene goal na de andere binnen. Ondanks zij 63 shooting (met Shadow dus geen boost)…
Lijkt altijd op de juiste plek te zijn, dribbelt heerlijk en kan goes passen, ik houd hem nog even als CAM dus.

Beter een fimpje "hoe zit het FIFA toernooi van BeyondGaming en mekaar en hoe speel ik mijn wedstrijden?" gemaakt :p
bruh-swag.gif

Ik heb u een tijd geleden een pb gestuurd. Die misschien eens lezen 😉
Jaja, die heb ik gelezen.
En daarmee mijn post, "hoe zit het FIFA toernooi in mekaar". Ben je wel 1x eens gaan kijken nadat je die 4/5 pm's heb gekregen in het begin?
Want het was toch vrij logisch allemaal :)

Ik vind het gewoon wat jammer, en je bent trouwens niet de enige hoor. Er waren er nog 2 van wie ik zelfs niks heb gehoord.

Laatst bewerkt:
Iets dat me pas later te binnen schoot, maar ik heb mijn platinum gehaald via een ragequit.
Eigenlijk kan je geen beter filmpje hebben van je FIFA platinum dan met een ragequit er in 😂

Met de reset van morgen, ven je uw voortgang van WL kwalificatie ook kwijt? Heb momenteel ongeveer 500/1500 punten. Als ik weer van 0 moet starten geraak ik nooit aan een WL dit jaar 😂

Met de reset van morgen, ven je uw voortgang van WL kwalificatie ook kwijt? Heb momenteel ongeveer 500/1500 punten. Als ik weer van 0 moet starten geraak ik nooit aan een WL dit jaar 😂
Da zal niet zijn denk ik... Wel uw aantal pogingen die zal resetten bij het nieuwe seizoen (denk ik toch)

Ik waande mij ff gelukkig met Gomez in mijn preview pack => futbin => 1,5k

Oooooookayyyyyyyy

Al een sjans dat ik gekeken heb en niet blind gekocht

Gezakt naar de 5, we kunnen vaneir beginnen te klimmen. Wel een heleboel packs, tempting te opnenen maar best dus op die adidas rommel wachten? Langs de andere kant, wat is de kans dat ik iemand pack die in men team gaat staan..

Had trouwens ook 500 champions punten bij mijn rewards maa nu staat daar gewoon 0/2000. Moet je dat ergens claimen ofzo?

bende mongolen bij ea,ik had alles al gedaan om aan wl te beginnen,moet ik nu volledig opnieuw die matchen spelen ???? ze zeggen gisteren dat ge da alleen moest doen als ge al u matchen nog niet had gedaan

WHAT THE FUCK??? al die stress voor niks ofwa ???? ook nog eens 2000 punten bij elkaar spelen in rivals ook....wa ne FLOP

kheb niet eens de points gekregen uit mijn rival rewards

yikpeukddxy71.jpg

Laatst bewerkt:
2 keer een Rulebreaker kaartje (85 *2 en untradable) sums it up, en ook (trage) zuma als totw, wel tradable( 15k ofzo)

Gene ney ney, oh soit

Nu wachten op de eerste die hier R9 pullt :unsure:

2x Ter stegen untradable (wtf), Jordi alba, bonucci, totw everton en wilson,gundogan en wat 83 brol. Niet wat ik hoopte maaar bon nog wel best wat hogere rating kaarten.

8 packs

Eerste pack simpel gold packje begint wel meteen goed met een TOTW (wel een japanner met 76 rating maar goed) ai wel Untradeable geen 10k dus zonde

Paar packjes waarin niks speciaals zat en dan weer een TOTW speler weer diezelfde japanner :(. allemaal untradeable dus schiet ik niks mee op, zoveel heb ik er ook niet nodig voor een eventuele SBC.

Nu een rulebreaker maar wel eentje uit de eredivisie een ier dan nog, schiet ik ook niks mee op

En dan de Jumbo packs, 1e zat Ibra in paar jaar terug was dat misschien iets nu niet echt, en in de 2e zat Tielemans.

Hoogste rating dat ik kreeg is 84. Allemaal SBC fodder dus.

Terug
Bovenaan