Beter een fimpje "hoe zit het FIFA toernooi van BeyondGaming in mekaar en hoe speel ik mijn wedstrijden?" gemaaktTOTW 8 met Neymar, En ga jij je packs bijhouden voor vrijdags Adidas Promo?

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter een fimpje "hoe zit het FIFA toernooi van BeyondGaming in mekaar en hoe speel ik mijn wedstrijden?" gemaaktTOTW 8 met Neymar, En ga jij je packs bijhouden voor vrijdags Adidas Promo?

Beter een fimpje "hoe zit het FIFA toernooi van BeyondGaming en mekaar en hoe speel ik mijn wedstrijden?" gemaakt![]()
Ik heb u een tijd geleden een pb gestuurd. Die misschien eens lezenBeter een fimpje "hoe zit het FIFA toernooi van BeyondGaming en mekaar en hoe speel ik mijn wedstrijden?" gemaakt![]()

Jaja, die heb ik gelezen.Ik heb u een tijd geleden een pb gestuurd. Die misschien eens lezen![]()

Da zal niet zijn denk ik... Wel uw aantal pogingen die zal resetten bij het nieuwe seizoen (denk ik toch)Met de reset van morgen, ven je uw voortgang van WL kwalificatie ook kwijt? Heb momenteel ongeveer 500/1500 punten. Als ik weer van 0 moet starten geraak ik nooit aan een WL dit jaar![]()
. allemaal untradeable dus schiet ik niks mee op, zoveel heb ik er ook niet nodig voor een eventuele SBC.Hier 50 rare players open gedaan, beste waren Kjaer en Carrasco. Dus ga de rest van mijn packs FF bijhouden.Alleen maar brol… 100-tal rare players en dan is een Mahrez mijn beste pull…