Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet twijfelen, heb meteen geopend, die animatie bleef precies anderhalve seconde steken, gelukkig maar denk ik dan...Heb de SBC ook gedaan maar durf hem op't moment niet open doen. Heb schrik om een kaartje van Bamford, Soucek of Rodri te zien
. Voor de rest wil ik mijn team wel lichtelijk aanpassen
Son 94 in guaranteed pack, not bad
Moest wel een 87 squad inlossen
Me happy
Ik twijfel dan ook nooit met packs te openen, tenzij over t laatst dat ik een seria a pack bijhield, per ongeluk opengedaanNiemand topt aan het geluk van Gethez![]()
Duimpje voor packluckHeb hem gedaan, maar nog niet open gedaan. Hoop op Barnes of Rashford.
Dom geluk of zwaar gegrind?Heb al Digne, Soucek, Gündogan, KDB en Vardy, dus toch wel een risico genomen. Areola en Shaw zou ook balen zijn. Rodri en Bamford kan je volgens mij niet pakken.

Mooi, die fofana goed ? Die kan de missing link zijn in mijn team voor op 100% te geraken...Dit is mijn team momenteel. Speelt vlot. Soucek is in-game CDM. Wright spits en Benzema CM.
![]()
Ik speelde ervoor met Varane en is een duidelijke verbetering. Laat weinig steken vallen en op snelheid gaan ze je niet pakken met een shadow-kaart.Mooi, die fofana goed ? Die kan de missing link zijn in mijn team voor op 100% te geraken...
Mangala is gewoon niet goed genoeg soms
Okay, ik ga voor die als ik wat deftig packIk speelde ervoor met Varane en is een duidelijke verbetering. Laat weinig steken vallen en op snelheid gaan ze je niet pakken met een shadow-kaart.
Waarom niet als startopstelling de 4231 (2)? Dan krijgt ge toch meer chem voor lucas en Son .Ik wil eigenlijk naar dit in game werken, met dan ronnie meteen te subben voor lucas
![]()
Goeie call ?
Edit, @Yurf ,speelt die 4321 goed, ben toch wat op de sukkel soms met die 4-1-2-1-2(2)
Zou kaka op de RV positie kunnen spelen?