FIFA 21

FIFA 21

zelfs gold 3 zal het niet worden hier

5 matchen te gaan voor 2 wins en ik kom alleen maar teams tegen met prime en moment icons

ook non stop kick off boost goals tegen...

Weekend League begon hier nog cava met 2-2 maar daarna ook geen toffe matches meer gehad. Ze hadden ook altijd wel een Prime Gullit of Maradonna in hun team (ik dacht dat die kaarten amper beschikbaar waren?).

Voor mij geen WL meer deze Fifa. En ik ga ook niet meer spelen om iets uit packs te packen. Lukt dat toch is het mooi meegenomen. Ik ga enkel nog maar voor Objective players en Player SBC's.
Fifa mag terug wat leuk worden want dat aspect viel wat weg de laatste tijd.

Bende schijters toch eh EA, ik kom altijd tegen Duiters die met 1 goal verschil het met een sjanske winnen... Dat of tegen ervaren WLers met rode kaarten, weeral geëindigd op 10 wins, dees spel is echt kakkerij ptain fieu, wa een schertsvertoning, moest 2 op 6 halen en is mij weeral ni gelukt door diene zever, ik denk dat er veel spelers een beetje te veel vrijen tijd hebben met corona, echt dees is van den hond zen kloten

BorasLegend haalt vlotjes 29-0 en zijn allerlaatste game zag je gewoon hoe de gameplay helemaal anders was, absurd om dat eens te zien bij een (ex) pro, ‘t is dus niet dat het alleen bij ons gebeurt haha.

gameplay die niet synchroon voelt, spelers die de simpelste passen niet kunnen maken, korte draaikes die totaal niet meer lukken. En het is totaal geen lagg, maar precies of je team plots bronze is met geen chemistry. eigenlijk absurd.

moest het weer kriebelen om te spelen, dan moet ik maar efkes denken aan zo een match. Op de 30 had ik er toch zo altijd een stuk of 5. Het grote verschil is dat die mannen zich dan nog kalm kunnen houden haha. Maar frustrerend is het wel

Kvind het wel chapeau dat jullie elke week voluit gaan voor die WL :p Ik heb er zelf geen tijd voor, en ook geen zin eigenlijk.
Ik vind het gewoon triest dat het spel u nog geen silver 1 gunt, precies of er zit ni anders als pros in de vijvers, daarna bij rivals lukt het dan weer wel zonder problemen, terwijl nu juist veel fish in de vijver moet zitten

WL is zo ge-engineerd hé.
Spelers als BorasLegend kunnen geen 29-1 halen als iedereen een 50-50 win/los ratio heeft. Mindere goden als wij moeten het bekopen zodat anderen Gold en Elite kunnen halen.

Zit ge heel die Aguero SBC te doen om een goede PL-spits te hebben, krijgt ge untradable TOTS Vardy uit de laatste pack van die SBC.

Toch ederson in een gewoon premier league upgrade, hebt ge uw latijn al gestoken in een premium upgrade raad ik toch aan die ook is te testen

Ik denk dat ik hem met 2 rode chemlijnen toch is ga testen met men la liga verdediging

Ik weet niet goed wanneer mijn 25x83 pack open te doen.
PL wil ik vooral KdB. LaLiga zou voor Messi (of Kroos als die eentje krijgt) zijn.
Wat ik écht kan gebruiken is een TOTS Goretzka of gelijkaardig van die League. Maar tot Bundesliga ga ik me niet kunnen houden.

Ederson doet het goed, ik behoud voorlopig de opstelling

Bruno fernandez zou niet misstaan hier, dan zou ik kunnen starten met ronnie denk ik

Best al wat packluck gehad: Mount, Gundogan en Vardy TOTS gepacked ;-)

Jammer dat ik centraal op mijn middenveld al (gouden) De Bruyne en Kante heb lopen en ik dus moet schipperen

Ik deed de 84+ player pick SBC en heb opnieuw Ederson TOTS gepackt. Ze zijn allebei untradable, dus nog even bijhouden voor hopelijk een goede SBC vanavond of morgen...

Terug
Bovenaan