FIFA 21

FIFA 21

Ik had enorm veel packluck.

Fofana TOTS en Ederson TOTS uit één pack 😎🤣

Daarnaast nog Elder, Danjuma en Grant TOTS en een hoop walkouts.

Lol WTF. Ik een stuk of 30 packs open gedaan en Immobile en Witsel als de beste spelers :rofl:

Match nr 2 gewonnen, daarna al 5 op rij verloren, just fucking great

Ik zal wss shinen als de rest of de world in packs zit, en dan nog...

Hier uit 71 packs :rolleyes: als beste:

91 TOTS Soucek
87 gold Laporte
85 IF Oscar
85 gold Alderweireld
84 gold Telles
83 gold Casteels 3X
allemaal untradable en voor de rest ne hele hoop nest :S. Die packverdeling blijft toch echt triestig en waarom altijd untradables :wallbash:

Iemand ervaring met Soucek? Ik heb ook die Rodri objective gedaan. Rodri is wel ne aanrader

meest toxic wl ooit

van 10-2 naar 10-7 niks lukt meer de bal springt altijd in de tegenstander zijn voet bij elke tackle

gold 2 is heeeeeeeeeel ver weg servers om van te huilen 45654445 sec delay

10-10... kutspel

Laatst bewerkt:
ik weet niet waarom ik nog probeer ik kom alleen maar tegen pro spelers uit zit aan een 11 lose streak bezig en vorig weekend kon ik gold 1 halen

tegenstander 1564564 autoblocks maar ik ? nooit

gisteren liepen mijn spelers nu staan ze allemaal stil en te kijken en geen enkele goeie beweging...kut scripting

Laatst bewerkt:
Ik ben net voor TOTS volledig gestopt en fifa aan mijn neefke gegeven. De honeymoon periode blijft toch die eerste weken (gestart op 26/02) waar ge uw team week op week ferm ziet verbeteren. Nu kwam ik in de fase waar alles FOMO is en ik mijzelf verplichtte om die weekend league te spelen. Met de extra frustratie er bovenop. Heb nooit een probleem gehad om van de ene dag op de andere cold turkey te gaan, maar ik snap de spanning van TOTS zeker wel. Iedereen veel succes gewenst. Ik heb de web-app nog en ik zal met Ultimate TOTS de 50 packs er wel door jagen, maar ik maak mezelf geen illusies :p

het ene monster team na het andere...

fc credit card elke match

echt super leuk enzo !

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan