FIFA 21

FIFA 21

Ik gebruik de standaard camera.

Het is inderdaad soms vervelend dat FIFA-spelers allerlei exploits gebruiken om te winnen. Win in stijl en verlies ook in stijl. Nuja, de gemiddelde Fifa-speler is waarschijnlijk de helft van mijn leeftijd. Wijsheid komt met de jaren, zeker? 😅

Die matchmaking is zo fucked up jonge,

Ik kom dus al maanden enkel Duitsers en Turken tegen, soms wat Fransen, zeer zelden Belgen

Duiters flikken mij altijd de laatste 5 minuten, Turken krijgen alle voordeel (mogen er op los tackelen in de 16,buitenspel bestaat niet voor die mannen, ik kijk is naar den bal en krijg al geel of penalty, etc etc.)

Die matchmaking is zo fucked up jonge,

Ik kom dus al maanden enkel Duitsers en Turken tegen, soms wat Fransen, zeer zelden Belgen

Duiters flikken mij altijd de laatste 5 minuten, Turken krijgen alle voordeel (mogen er op los tackelen in de 16,buitenspel bestaat niet voor die mannen, ik kijk is naar den bal en krijg al geel of penalty, etc etc.)
Ik kom altijd tegen Nederlanders uit. Elke match Robben. 😅

Haha weeral 1 tekort, ik mag weeral rivals grinden

Laatste match weer 10-0 belachelijk gemaakt geweest

Eigenlijk nog zo slecht niet want had 4 wins en 15 over ofzo, in dat aspect niet slecht

Maar mijn start is altijd rotslecht

tegen ne kerel gespeeld met neymar en rashford als centrale middenvelders in 4-4-2

zaten alletwee in ruudje zijne achterzak

internet viel uit terwijl ik nog 1 match moest winnen voor gold 3 .... en ik was aan het winnen

Laatst bewerkt:
een super simpele WL voor mij...zo ziet ge dat die matchmaking op niks trekt de ene week de ene pro na de andere en nu allemaal easy tegenstanders

gold 3 en nog 11 matchen over

edit: ok tis om zeep kom nu elke match team of the year ronaldo en co tegen en winnen lukt niet meer

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan