Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja tis niet omdat ik win dat ik niet mag klagen met al die zever die tegenzit eIk snap ni vowa ge zit te klagen...
Ge hebt er 3 gespeeld en 3 gewonnen
Ik ben een div 7 speler en als ik zo moet inschatten kom ik alleen maar div 2 en 3 tegen
Ik mag mij weeral plaatsen met 10 wins, maar heuijjjj ik heb een rode player pick daarmee, alles ok![]()
Ik zit denk ik vooral te sukkelen met mijne setup
4-3-3 (4) in game mankeer ik een spits en met 4-2-2-2 lukt het ook niet al te best op het middenveld , 4231 werkte tot voor kort, maar ik weet niet, misschien slechte opstelling qua spelers ook
Jullie een goeie opstelling die jullie gebruiken? Ik kan met men icons wel wat puzzelen, maar goeie rva en lva heb ik niet echt
wel 2 wereldspitsen nodig en een deftig middenveldProbeer eens de 4-1-2-1-2 (2). Op dit moment echt een meta formatie.Ik zit denk ik vooral te sukkelen met mijne setup
4-3-3 (4) in game mankeer ik een spits en met 4-2-2-2 lukt het ook niet al te best op het middenveld , 4231 werkte tot voor kort, maar ik weet niet, misschien slechte opstelling qua spelers ook
Jullie een goeie opstelling die jullie gebruiken? Ik kan met men icons wel wat puzzelen, maar goeie rva en lva heb ik niet echt
Als je een beetje schuift krijg je ieder met gemak op 10 Chem hé.![]()
Zoiets in game dan?
Dan kan ik del p als CAM of ronaldo als SP laten invallen en zo is mijne topspits raul terug in circulatie
Edit, de chem kan ik op alles groen en oranje zetten bij de start
Lijkt me perfectIdd Kiiilerke, zo is het beter denk ik, en ja de opstelling zoals shaddix zegt, straks eens uittesten se
En modric green link met Mendy
Is maar omdat ik gelezen had dat modric ook geen slechte cam is
Inderdaad, wat een aanval..![]()
zit terug in div 2 sinds ik deze opstelling gebruikwel 2 wereldspitsen nodig en een deftig middenveld
Lekker teamke! Puyol niet te traag?ja puyol is te traag maar das mijn favoriete verdediger aller tijden dus da maakt mij niet uitInderdaad, wat een aanval..Lekker teamke! Puyol niet te traag?