FIFA 21

FIFA 21

al 37 packs voor tots :unsure:
Nice ! Ik ga ook beginnen sparen. Als we het met ne man of 20 doen moet er wel iemand een TOTS trekken :biglaugh:
Mijn maat had ~ 90 packs gespaard en ik exact 50 toen het eerste team van FUT bday uit kwam. Vervolgens gezamenlijk nog meer dan 80 player picks 81+ gedaan, gespreid over de 2 weken. Exact 0 FUT bday kaarten gezien.

Maar kom, hoop doet leven !

Ik heb eens een jaar gehad waar ik TOTS Messi en TOTS Ramos onder andere had uit een pack. Niet met gewone packs maar ik was toen gewoon massaal upgrade packs aan het craften en aan het open doen.

Uw ploeg stacken met spelers is dus ook zeker wel aan te raden. Zeker als ze van die Player Picks gaan doen tijdens TOTS.

Weet ik maar ik doe ook sbc's, en tegen dat het zover is is mijn club leeg, ik heb liever goeie voorraad aan spelers wanneer ik het nodig heb

Prime Stoichkov gepacked :clap:

Uit een van de packs van Squad Battles Elite.

Al de rest prut en de tiende keer ofzo POTW Pavard

Iemand een tip voor een nieuwe formatie? Beetje jammer om 433 te spelen en 89 Aspas op de bank te moeten zetten, waar 91 Suarez al op zit

Terwijl mijn linksbuiten 82 Carrasco is. Was aan het denken aan 86 Carrasco of 87 Alba (Cucurella can zowel op LW, LM als LB spelen)

Laatst bewerkt:
Prime Stoichkov gepacked :clap:

Uit een van de packs van Squad Battles Elite.

Al de rest prut en de tiende keer ofzo POTW Pavard

Iemand een tip voor een nieuwe formatie? Beetje jammer om 433 te spelen en 89 Aspas op de bank te moeten zetten, waar 91 Suarez al op zit

Terwijl mijn linksbuiten 82 Carrasco is. Was aan het denken aan 86 Carrasco of 87 Alba (Cucurella can zowel op LW, LM als LB spelen)
Hola, da's netjes ! Daar ga je wel plezier aan hebben. Op zich kan je met een 4-3-3 wel veel kanten uit om zowel jouw nieuwe icon te starten als Aspas en/of Suarez. Omvormen tot CM en zien dat jouw derde CM een verdedigende middenvelder is.

TOTS zou de 23ste al starten. Maar meestal is dat zo'n Rest of the World team of ENG 2 ofzo hé...

Kweet niet of ik mijn packs ga saven. Misschien deze week nog open doen met die speciale spelers in packs en die van volgende week saven ofzo...

Ik weet ook niet goed welk TOTS team ik het meest excited over ben. Ik denk dat dit jaar Bundes Liga de beste aanvulling op mijn huidig team zal zijn. Maar voor een TOTS De Bruyne of Messi gooi ik mijn ploeg met plezier overhoop...

Met welke opstelling(en) en instructies spelen jullie eigenlijk? Ik start steeds met 4231 om daarna, afhankelijk van het verloop, over te schakelen naar 442 of 41212 (2). Bestaat er eigenlijk een echte meta opstelling volgens jullie?

Hola, da's netjes ! Daar ga je wel plezier aan hebben. Op zich kan je met een 4-3-3 wel veel kanten uit om zowel jouw nieuwe icon te starten als Aspas en/of Suarez. Omvormen tot CM en zien dat jouw derde CM een verdedigende middenvelder is.
Ja, maar heb al Hagi en 90 Busquets als middenvelders :)

Met welke opstelling(en) en instructies spelen jullie eigenlijk? Ik start steeds met 4231 om daarna, afhankelijk van het verloop, over te schakelen naar 442 of 41212 (2). Bestaat er eigenlijk een echte meta opstelling volgens jullie?
Het verandert bij mij echt vaak. Eerst was het 4231 tot dat stopte met werken, dan was 3521 super goed voor mij tot het stopte met werken, nu is het 41212(2) dat heel goed werkt bij mij.

7-2 gewonnen tegen ne drop back 5atb'er

7 goals van messi :love: aka finessi

ronaldo en messi wat een duo :love:

Laatst bewerkt:
Mijn taal staat in Nederlands, wat is RB dan??

Toch rechtsachter?? Of waar staat deze speler precies? Die goud opdracht lukt me dus niet eh...

Ik scoor 2 kere met rechtsachter en win de match en heb het nog niet...

Toch rechtsachter?? Of waar staat deze speler precies? Die goud opdracht lukt me dus niet eh...

Is dat niet Rechtsbuiten in het Nederlands?

Rechtsachter is volgens mij RA. RB zal een rechtsbuiten zijn (in het Engels RF). Dat is die overhang tussen een RW en een RM in het Engels.

lb EN rb in dezelfde match

Terug
Bovenaan