FIFA 21

FIFA 21

hupla twas 1 min extra tijd tis tot 5 min gegaan en nog een tegengoal gekregen

fucking scripted kutspel

edit: gewonnen via penalties

Laatst bewerkt:
Ik snap ni vowa ge zit te klagen...

Ge hebt er 3 gespeeld en 3 gewonnen

Ik ben een div 7 speler en als ik zo moet inschatten kom ik alleen maar div 2 en 3 tegen

Ik mag mij weeral plaatsen met 10 wins, maar heuijjjj ik heb een rode player pick daarmee, alles ok :sop:

Ik snap ni vowa ge zit te klagen...

Ge hebt er 3 gespeeld en 3 gewonnen

Ik ben een div 7 speler en als ik zo moet inschatten kom ik alleen maar div 2 en 3 tegen

Ik mag mij weeral plaatsen met 10 wins, maar heuijjjj ik heb een rode player pick daarmee, alles ok :sop:
ja tis niet omdat ik win dat ik niet mag klagen met al die zever die tegenzit e

kga ook gewoon spelen tot 8 wins en dan stoppen tot tots dan ga ik voor 17 wins proberen ofso

Ik zit denk ik vooral te sukkelen met mijne setup

4-3-3 (4) in game mankeer ik een spits en met 4-2-2-2 lukt het ook niet al te best op het middenveld , 4231 werkte tot voor kort, maar ik weet niet, misschien slechte opstelling qua spelers ook

Jullie een goeie opstelling die jullie gebruiken? Ik kan met men icons wel wat puzzelen, maar goeie rva en lva heb ik niet echt

4-3-3 (4) in game mankeer ik een spits en met 4-2-2-2 lukt het ook niet al te best op het middenveld , 4231 werkte tot voor kort, maar ik weet niet, misschien slechte opstelling qua spelers ook

Jullie een goeie opstelling die jullie gebruiken? Ik kan met men icons wel wat puzzelen, maar goeie rva en lva heb ik niet echt
EzMJ0EgVgAI_txv

zit terug in div 2 sinds ik deze opstelling gebruik :) wel 2 wereldspitsen nodig en een deftig middenveld

Probeer eens de 4-1-2-1-2 (2). Op dit moment echt een meta formatie.

Okay, straks of morgen is testen, is met 2 spitsen(ronaldo en Dalglish), 1 cvm (Kanté), 2 CM's (kaka en/of modric of del piero of ballack) en 1 cam (terug twijfel modric of del piero als cam) en een klassieke verdediging

Zou ik zo starten en spelen?? Of eerst andere opstelling gebruiken? Maar wie op de cam en wie op de cm positie

Laatst bewerkt:
nK3AAFT.jpg

Zoiets in game dan?

Dan kan ik del p als CAM of ronaldo als SP laten invallen en zo is mijne topspits raul terug in circulatie

Edit, de chem kan ik op alles groen en oranje zetten bij de start

kaka past niet in dat middenveld,hebt ge geen b2b icon op overschot ?
kaka als cam en modric links middenveld zou veel beter zijn in balans,daar kunt ge modric zijn verdedigende stats gebruiken en in cam kunt ge kaka zijn aanvallende kwaliteit gebruiken.Mijn middenvelders zijn er ook die allemaal kunnen aanvallen maar ook verdedigen en das echt belangrijk

nK3AAFT.jpg

Zoiets in game dan?

Dan kan ik del p als CAM of ronaldo als SP laten invallen en zo is mijne topspits raul terug in circulatie

Edit, de chem kan ik op alles groen en oranje zetten bij de start
Als je een beetje schuift krijg je ieder met gemak op 10 Chem hé.

In theorie lijkt Kaka mij ook beter in de CAM positie en Modric beter in die CM positie. Kante moet je met een ingame tacktic misschien wel terug CDM maken.

Idd Kiiilerke, zo is het beter denk ik, en ja de opstelling zoals shaddix zegt, straks eens uittesten se

En modric green link met Mendy

Is maar omdat ik gelezen had dat modric ook geen slechte cam is

Echt, nu begint het echt flagrant te worden, met Rechter joystick de speler aanwijzen ging al stroef van sinds de start van deze game, en nu wijst ie gvd telkens de verkeerde speler toe, terwijl ge haast niet kunt missen, hup Momentum telkens weg en dan nog tegen broek ventjes die die vier op een rij celebration doen, terwijl ik da kerelke normaal gezien 5-0 zet...

Ik word echt op alle mogelijke wijzen droog in de kakker genomen door dit spel, niet normaal

Laatst bewerkt:
Ik moest wat zoeken, maar nu begint het toch te draaien, en iedereen op zijn natuurlijke positie, beste opstelling die ik kan zetten, en ronaldo komt erin voor de minst draaiende spits bij de rust, en del p vaak ook ipv kaka, en ben wat aan het experimenteren met andere spitsen in te zetten als ik voor sta in de 70ste minuut...

Ben wel content nu...

tis van da alleen nog maar tryhards nu

ik zie niemand met puyol hoor want je das geen 99 pace en zonder 99 pace kan de helft niet verdedigen

matchmaking trekt op niks

was 8-1 en al 5 na elkaar verloren nu...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan