Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja jong, ik ben aan t sukkelen, hoogst haalbare zal wel zilver 2 zijn hier denk ikamai wa is da deze weekend league
Ik kom altijd tegen Nederlanders uit. Elke match Robben.Die matchmaking is zo fucked up jonge,
Ik kom dus al maanden enkel Duitsers en Turken tegen, soms wat Fransen, zeer zelden Belgen
Duiters flikken mij altijd de laatste 5 minuten, Turken krijgen alle voordeel (mogen er op los tackelen in de 16,buitenspel bestaat niet voor die mannen, ik kijk is naar den bal en krijg al geel of penalty, etc etc.)

elke match verloren door goal 90ste minuut
kzit nu aan 11 wins en nog 15 matchen te gaan hopelijk haal ik gold 3 of zelfs 2
Ge krijgt uw kans volgende week, lmao
Ik bedoel diegene achter de controller ehIk kom altijd tegen Nederlanders uit. Elke match Robben.![]()

Ik ook. Ze spelen met al die spelers uit Eredivisie, hebben Hollandse teamnamen, truitjes van Oranje,...Ik bedoel diegene achter de controller eh![]()
Psnprofiles.comIk ook. Ze spelen met al die spelers uit Eredivisie, hebben Hollandse teamnamen, truitjes van Oranje,...