FIFA 21

FIFA 21

Heb de SBC ook gedaan maar durf hem op't moment niet open doen :biglaugh: . Heb schrik om een kaartje van Bamford, Soucek of Rodri te zien :wallbash: . Voor de rest wil ik mijn team wel lichtelijk aanpassen

Heb de SBC ook gedaan maar durf hem op't moment niet open doen :biglaugh: . Heb schrik om een kaartje van Bamford, Soucek of Rodri te zien :wallbash: . Voor de rest wil ik mijn team wel lichtelijk aanpassen
Niet twijfelen, heb meteen geopend, die animatie bleef precies anderhalve seconde steken, gelukkig maar denk ik dan...

Mijn teampje:

uBUQj4h.jpg

Ik krijg hem maar op 3 chem in de spits...

Of zouden jullie omgooien ??

Alle moed toch bijeen geraapt en wie pack ik ...

Soucek :wallbash: :angry:

Ik heb echt genoeg van die onnozele prul.

Heb al Digne, Soucek, Gündogan, KDB en Vardy, dus toch wel een risico genomen. Areola en Shaw zou ook balen zijn. Rodri en Bamford kan je volgens mij niet pakken.

Heb al Digne, Soucek, Gündogan, KDB en Vardy, dus toch wel een risico genomen. Areola en Shaw zou ook balen zijn. Rodri en Bamford kan je volgens mij niet pakken.
Dom geluk of zwaar gegrind?

Shaw hier. Past absoluut niet in mijn teams 😟

Dit is mijn team momenteel. Speelt vlot. Soucek is in-game CDM. Wright spits en Benzema CM.

m4bJ53U.jpg
Mooi, die fofana goed ? Die kan de missing link zijn in mijn team voor op 100% te geraken...

Mangala is gewoon niet goed genoeg soms

Mooi, die fofana goed ? Die kan de missing link zijn in mijn team voor op 100% te geraken...

Mangala is gewoon niet goed genoeg soms
Ik speelde ervoor met Varane en is een duidelijke verbetering. Laat weinig steken vallen en op snelheid gaan ze je niet pakken met een shadow-kaart.

Ik heb een ideetje, ik kan del piero 90 verkopen voor die fofana (heb ik ongeveer net genoeg voor, eigenlijk gewoon de ene voor de andere switchen qua cash) en dan ronnie subben op de cam positie met kaka zo rond midden 2de helft...

W of L?

Edit, en mijne Son gaat van 4 chem naar 6 op die foto met positionering te veranderen door van LVA naar LV te switchen (dit zijn de Nederlandse benamingen, ik weet niet goed hoe ze in t Engels heten) , maar maakt niet uit, team chem terug op 100 ook zo, maar wil verdediging toch wel wat tweaken zo

Edit, @Yurf ,speelt die 4321 goed, ben toch wat op de sukkel soms met die 4-1-2-1-2(2)
Zou kaka op de RV positie kunnen spelen?

Laatst bewerkt:
#packpron

Swaps 2 Prime Icon Raul 92 CF
Mega Pack from SB Elite 2 Moments Icon Butragueño 93 ST, tradable :p

Spaanse luxe, make it rain !

Premier League TOTS SBC Ederson 94, meeehh een GK :thinking: Hij pakt wel goed :clap:

Die TOTS Tielemans ziet er nog lekker uit. Belgische trots ! :love:

Ik wil eigenlijk naar dit in game werken, met dan ronnie meteen te subben voor lucas

tgWbFHk.jpg

Goeie call ?

Voor de lolz Tielemans gedaan en die speelt best goed. Eigenlijk beter dan FutBday Vidal...

3 Rivals matchen: 3 goals 1 assist.

Edit, @Yurf ,speelt die 4321 goed, ben toch wat op de sukkel soms met die 4-1-2-1-2(2)
Zou kaka op de RV positie kunnen spelen?

Ik speel graag met die opstelling. Heel aanvallend en veel volk vooraan in de 16 meter met opties om langs de flank te spelen ook. Grote nadeel eraan is dat er veel ruimte tussen de linies is en je dus verdedigend niet sterk staat.

Nadat ik eerder al de TOTS Mount, Gundogan en Vardy uit packs haalde, heb ik gisteren ook TOTS Ederson en ... TOTS De Bruyne gepackt :)

Mijn packluck zal wel op zijn nu zeker? :-D

Terug
Bovenaan