FIFA 21

FIFA 21

een super simpele WL voor mij...zo ziet ge dat die matchmaking op niks trekt de ene week de ene pro na de andere en nu allemaal easy tegenstanders

gold 3 en nog 11 matchen over

edit: ok tis om zeep kom nu elke match team of the year ronaldo en co tegen en winnen lukt niet meer
T'is ene script echt erg

Edit, dien Correa is beter dan mijne ballack op de rechtse CM, subben dus

Laatst bewerkt:
gold 2 is binnen,gold 1 zou nog gelukt zijn met meer tijd

de resterende 7 matchen weg gegeven

Laatst bewerkt:
Voor welk pack gaan jullie in de objectives?

PL, SERIE A of LIGUE 1?
Ben voor serie a gegaan en voor Candreva op't einde. Leek me in mijn team een goeie invaller en kan De Sciglio, zambrotta met Vidal en Ronaldo linken. Candreva zelf speelt nog wel ça va. Eigenlijk hadden ze die kaartjes beter iets vroeger in het spel gestoken. Nu zijn er toch andere en betere opties.

Toen ik de vraag stelde was ik ook al voor de serie a gegaan...

Eigenlijk een vraagje, toty kan niet meer in tots zitten, of wel?

Voeg me maar toe, maar zijt ge speedyspeedsup ofzo niet?

Ben veel online, maar deze avond pas rond 16u of later

Daarnet een methodeke gevonden voor PTB, is zien of het mij nog lukt zo

2 rechtervingers gewoon op de rechter schouderknoppen laten rusten, gewoon speler dichtst bij switchen met L1 en je bent rap terug aan de bal...

Volgende keer dat ik nog is zo ne loser tegen mij heb ne keer testen se

Kwalificatie voor WL binnen, ben eens benieuwd.

Die 90 Digne uit de SBC's ga ik mss doen tegen dit weekend. Past perfect in m'n ploeg ter vervanging van de 86 Digne. 🤣

Kwalificatie voor WL binnen, ben eens benieuwd.

Die 90 Digne uit de SBC's ga ik mss doen tegen dit weekend. Past perfect in m'n ploeg ter vervanging van de 86 Digne. 🤣
Ja die ziet er wel sweet uit

Maar ge zijt toch al lang geplaatst, of speel je enkel nog andere modi

Ik had een WL gestart maar kon onverwachts amper spelen toen, dus letterlijk van nul moeten starten. Maar al bij al vrij vlot gegaan. Laatste tijd weinig rivals gespeeld.

Terug
Bovenaan