Denk jij echt dat Checo zou mag winnen indien hij zou kunnen ? Ik ben eerder van mening dat ze bij Red Bull er wel voor zullen zorgen dat hij gewoon niet kan winnen.
Begrijp me niet verkeerd hé, ik ben er helemaal van overtuigd dat Verstappen beter is dan Checo, maar is het verschil echt zo groot dan dat we afgelopen weekend gezien hebben ? Na 12 ronden hing Checo ocharme 3 seconden voor op Alonso, en dat terwijl Max al net achter Alonso hing. Checo zat nochtans op de zachtere band, die toch de snellere band zou moeten zijn. Max zat op het hardste rubber en moest bovendien 7 wagens inhalen en hing dus toch op amper 5 seconden van Checo. Ligt dat echt enkel aan de piloot ? Of scheelt er meer ? Ik kan in elk geval heel moeilijk geloven dat Max zoveel beter zou zijn.
Ik vraag me dan ook nog af waarom Checo in godsnaam zijn stint met 5 ronden moest verlengen. Hij liet nochtans weten dat zijn voorste banden versleten waren, maar kreeg toch niet de toestemming om dan toch op zijn normale moment te pitten. Waarom niet ? Zijn stint met 5 ronden verlengen had helemaal geen nut, buiten om Max wat dichter bij hem te krijgen.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat Checo vanuit de garage helemaal geen info kreeg over zijn voorsprong op Max en over de rondetijden van Max. Deze laatste kreeg de hele tijd info over Checo.
Mijn punt is maar dat , ook al zou Checo Max kunnen verslaan, ze er bij Red Bull er wel voor zullen zorgen dat hij dat niet kan. Ik kan heel goed begrijpen dat ze dat doen hé. Andere teams doen net hetzelfde, maar daar wordt het wel duidelijker gezegd.
klopt niet. Heb je de onboards beluisterd? Kreeg elke ronde sector tijden Max.
Max was gewoon 3 tienden per ronde sneller heel het weekend.
Ik denk ook dat ze liever Max zien winnen, maar er zijn toch voor het moment echt geen teamorders, vind ik.
Had Perez eerder gepit, dan was het nog slechter.
Oh ja, Perez pit stop 2.2 seconden.
Max 3 seconden.
Had ik Max geweest, dan had ik hiervoor ook ruzie gemaakt.
Ik vond dat ze Max vroeger mochten binnenhalen, want als er iets was misgelopen, dan had hij hem mischien niet meer kunnen inhalen op de betere band.
Btw, toffe fans die mexicanen.
Nog een pakje ergers als Cult Hamilton.
Ze hebben het daar echt uitgehangen in Miami.
Ik wil terug de F1 van voor Netflix, dat was eigenlijk wel leuker.
Max dat voor alles uitgescholden is, zijn mama nog erger.
Moet ge daar dan als fan 800 dollar hebben betaald?
Waarom zetten ze zo een mensen niet gewoon buiten?