Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet eens normaal. Wij kunnen ook gewoon accepteren dat we prive persoon Michael Schumacher met rust moeten laten.Het is iets wat ze zelf gezocht hebben door hun stilzwijgen. En ja er is het recht op privacy, maar 1 kleine mededeling met de toestand zou toch al veel problemen met de pers verhinderd hebben. Enkel en alleen al voor de fans, want vind die toch echt wel in de kou gelaten. Nu hoor je permanent artikels opduiken zoals dit, of van mensen die op bezoek gaan met Todt op kop die elke zoveel tijd komt zeggen: ik heb hem gezien maar ik zeg niets. Het is niet dat elke stap van behandeling moet gezegd worden of elke week een nieuwe update, maar ik denk dat de familie ook meer in hun privacy zou gerespecteerd worden moesten ze iets opener over de toestand spreken. Ik vond het altijd al verkeerd dat journalisten bij een interview van Mick al de waarschuwing kregen 1 vraag over de vader en gedaan interview. Het is natuurlijk een andere situatie maar Verstappen, Everts, van der Poel, Nys. Je kan toch moeilijk een interview met de zoon hebben zonder dat de vader ter sprake komt?
is dat nu zo belangrijk om elke paar maanden te horen: "hij ligt nog steeds in een coma" oid.Het is iets wat ze zelf gezocht hebben door hun stilzwijgen. En ja er is het recht op privacy, maar 1 kleine mededeling met de toestand zou toch al veel problemen met de pers verhinderd hebben. Enkel en alleen al voor de fans, want vind die toch echt wel in de kou gelaten. Nu hoor je permanent artikels opduiken zoals dit, of van mensen die op bezoek gaan met Todt op kop die elke zoveel tijd komt zeggen: ik heb hem gezien maar ik zeg niets. Het is niet dat elke stap van behandeling moet gezegd worden of elke week een nieuwe update, maar ik denk dat de familie ook meer in hun privacy zou gerespecteerd worden moesten ze iets opener over de toestand spreken. Ik vond het altijd al verkeerd dat journalisten bij een interview van Mick al de waarschuwing kregen 1 vraag over de vader en gedaan interview. Het is natuurlijk een andere situatie maar Verstappen, Everts, van der Poel, Nys. Je kan toch moeilijk een interview met de zoon hebben zonder dat de vader ter sprake komt?
![]()
Schumacher family planning legal action over AI ‘interview’ with F1 great
Michael Schumacher’s family are planning legal action against a German weekly magazine over an ‘interview’ that was generated by artificial intelligencewww.theguardian.com
Ik zou het gewoon laten rusten als ik de familie was. Door een rechtzaak te starten, ga je de publiciteit opzoeken en dat is net wat zo'n brolkrant -die het niet waard is- juist wil. Door zo'n rechtzaak aan te gaan, terwijl Schumacher zelf blijft zwijgen ga je nogmaals bevestigen aan de publieke opinie, dat Schumacher gewoon een 'plant' is. (Of dat inderdaad zo is of niet doet niet ter zake)
Ik zie geen enkel voordeel voor de familie. Of te wel ben je open en zeg je hoe zijn toestand echt is. Of te wel blijf je u onthullen in stilwijgen en negeer je gewoon alle commotie (hoe moeilijk dat ook is).
Omdat er geen winst uit te halen valt (voor het geld moet de familie het ook niet doen), naar mijn mening. In mijn ogen gooi je gewoon extra olie op het vuur. Soms is het naar mijn mening beter van alles gewoon te negeren.Die brolkrant probeert geld te verdienen met leugens en verzinsels. Waarom zou je dat niet willen afstraffen?
rechtzaken dienen niet om winst te maken. ze dienen om gerechtigheid te krijgen.Omdat er geen winst uit te halen valt (voor het geld moet de familie het ook niet doen), naar mijn mening. In mijn ogen gooi je gewoon extra olie op het vuur. Soms is het naar mijn mening beter van alles gewoon te negeren.
Dat weet ik. Maar welke gerechtigheid? Ze krijgen er Michael sowieso niet mee terug.rechtzaken dienen niet om winst te maken. ze dienen om gerechtigheid te krijgen.
als iemand uw kind van de baan rijdt, gaat ge die aanklagen, ook al wint ge daarmee dat kind niet terug. of het moest zijn dat jij de schadevergoeding "winst" vindt.
Echt eh... Het is op zich wel een beter format nu, maar ik blijf het onnodig en onnozel vinden.
Goh, nu is de sprint nog zinlozer dan voordien.Echt eh... Het is op zich wel een beter format nu, maar ik blijf het onnodig en onnozel vinden.
In welke mate zinloos?Goh, nu is de sprint nog zinlozer dan voordien.
In welke mate zinloos?
Ik vind het vooral beter dat de sprint uitslag niet meer de race startposities bepaald.