FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Een secretaresse kunt ge da nie echt noemen.
Is wel een teken aan de wand denk ik. Als het allemaal blijft tegenvallen, zie ik hem er wel eens de brui aan geven.

Een secretaresse kunt ge da nie echt noemen.
Is wel een teken aan de wand denk ik. Als het allemaal blijft tegenvallen, zie ik hem er wel eens de brui aan geven.
Ik weet ook wel dat dat een personal trainer is.(Hinsta performance)

Maar bij haar heb ik altijd medelijden/compassie gehad als ge die langs Lewis zag wandelen terwijl ze al die bagage moest dragen.

Volgens Lewis zijn Instagram wou ze iets anders in haar carrière/nieuw chapter. Toto zegt in een interview dat Lewis ze afgedankt heeft :rofl:

Exit Verstappen :oink:

tja, had hij maar niet de wet moeten neerleggen tijdens de tests
hij heeft dan ook 100% gelijk. De ingenieurs zijn helemaal verkeerd. Zelf zijn eigen teambaas heeft het gezegd. Als je als rijder niet kan zeggen tegen een ingenieur, nee je bent fout, dan is het hopeloos dat die auto nog beter zal worden dit seizoen.
Mij lijkt het meer alsof je iets tegen De Vries hebt. (ik moet er persoonlijk ook niet van hebben, heeft een beetje een arrogant gezicht)

Da's een interessante starting grid voor morgen. Alonso vs Perez vooraan en Verstappen en Leclerc hebben een inhaalrace te doen.

McLaren zag er even ok uit. Maar da's weeral anders uitgedraaid.

ik kijk persoonlijk uit naar de inhaalrace morgen van Max.
1 sec sneller dan de rest per ronde, ronde 15 ofzo voorbij Perez...

(ik moet er persoonlijk ook niet van hebben, heeft een beetje een arrogant gezicht)
Dat is echt een serieus vooroordeel... Eentje waar ik me vroeger eerlijk gezegd ook schuldig aan bevond. Heb erg veel beelden gezien van hem en Stoffel toen ze samen reden, en eigenlijk is De Vries echt een topkerel en totaal niet arrogant.
Ik geef het niet graag toe, maar eigenlijk heeft Vandoorne zelfs veel meer "een air" dan De Vries.

Ik vond De Vries altijd top als ze hem mee de post-race show lieten presenteren. Never a dull moment. Kwam duidelijk ook heel goed overeen met alle piloten. Tegelijk had hij goeie analyses.
In de FE dacht ik ook weinig van hem, maar na die shows en zijn epic invalrace is dat bij mij toch ook compleet omgeslagen. Ik zou het jammer vinden moest dit seizoen blijken dat de F1 toch een stapje te hoog is voor hem.

hij heeft dan ook 100% gelijk. De ingenieurs zijn helemaal verkeerd. Zelf zijn eigen teambaas heeft het gezegd. Als je als rijder niet kan zeggen tegen een ingenieur, nee je bent fout, dan is het hopeloos dat die auto nog beter zal worden dit seizoen.
Mij lijkt het meer alsof je iets tegen De Vries hebt. (ik moet er persoonlijk ook niet van hebben, heeft een beetje een arrogant gezicht)
nee, 't is gewoon opvallend als je tijdens de tests van leer gaat tegen je engineers, zegt dat ze beter uw instructies volgen, dat je dan 2 GP's op rij de traagste tijd rijdt in quali.

allez, hij raakt zelfs niet voorbij Tsunoda in de Q's he, toch ook niet hét toptalent van de F1.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan