FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
blijkbaar was hij de engineers aan het uitleggen hoe het allemaal moest, en toen de engineers zeiden dat zij dachten dat ze op het goeie spoor zaten, was zijn antwoord "wel kijk waar we staan". ze hebben dan maar zijn advies gevolgd, en nu is hij laatste.

het leek efkes leuk te gaan worden, maar toch weer Red Bul 1-2, Ferrari 3-4.
misschien banden gespaard voor Leclerc?

misschien banden gespaard voor Leclerc?

Dit dus.

Op hetzelfde ogenblik in gelijke omstandigheden stond Leclerc P2 voor Perez, en op maar iets van anderhalf tiende van Verstappen.

Maar bij Ferrari zijn ze bang voor de bandenslijtage en daarom willen ze een setje banden sparen voor morgen.

Gaat morgen wel een saaie race worden. RBR 1 - 2 is een zekerheid zonder pech.

Enkel Alonso had nog een goede "long run" pace maar die moet nog 2 ferrari's voorbij -.-

Niemand iets te zeggen over de Hulk ? Amai.. wat een prestatie. K-Mag gaat zijn tenen mogen uitkuisen. Ik ben blij dat Hulkenberg terug is in elk geval.

Vooraan zal er niet veel te beleven zijn denk ik. De Red Bull is gewoon een klasse beter dan de rest. Maar daar achter zou het wel eens heel mooi kunnen worden. Het veld is serieus aan elkaar gewaagd.

Van de rookies vind ik trouwens dat Sargeant het helemaal niet slecht gedaan heeft. Veel beter dan ik verwacht had in elk geval. Ik hoop dat hij in de race mij ook positief verrast.

Niemand iets te zeggen over de Hulk ? Amai.. wat een prestatie. K-Mag gaat zijn tenen mogen uitkuisen. Ik ben blij dat Hulkenberg terug is in elk geval.
Ik wou het ook net zeggen maar je bent me voor :D Zolang Hulk het maar kan verzilveren en niet afzakt in de groep..

Hopelijk kan Haas het dit seizoen het wat meer volhouden en consistentere resultaten afleveren ipv enkele uitschieters hier en daar. Vorig seizoen had K-Mag in Bahrein een quali op P7 en een P5 finish. Een race later was het 'al' P10 quali & P9 finish. In Italië was er nog een uitschieter van P4 quali (en P9 finish). Verder voor beide rijders een P8 & P10 finish op Silverstone, P6 & P8 finish in Oostenrijk, K-Mag P9 in de US GP en die prachtige P1 quali in Brazilië wat spijtig genoeg resulteerde in een DNF door die domme move van Ricciardo. Ben benieuwd wat de impact gaat zijn van de nieuwe financiële regels om de cost gap te verminderen.

Spijtig voor Sargeant dat Norris dezelfde tijd voor hem heeft geklokt.

ik hoop op een saaie race, met 0 incidenten, en Max die met een ronde voorsprong wint. ik moet weg over een uur, en spoilers zijn onvermijdelijk, daarmee.

Wow had veel slechter kunnen aflopen. Straf dat Alonso geen puncture kreeg.

Haas en Hulkenberg is ook weer vrije val. De snelheid over 1 ronde is er wel maar race pace is wat anders.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan