Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
19:30Dan nu maar eens zoeken hoe laat de sprintrace eigenlijk is....
Alle kosten mbt sprintrace zouden dan uiteraard niet mogen meetellen in de costcap.Dat zou mooi zijn, maar dan moet het al met extra wagens gebeuren want anders krijg je weer dat onervaren piloten mogelijk brokken rijden voor de vaste rijders en impact op het WK krijgen.
Dat van die reverse grid komt vaak terug, maar eerlijk gezegd zie ik dat liever niet gebeuren. Da's veel te artificieel en uiteindelijk betekent dat toch niets vind ik.Reverse grid zou ik het liefst zien. Zo een Hulkenberg dan op 1 zien rijden lijkt me leuk(zo worden andere rijders ook even in de spotlight gezet) En het maakt de race een pak pittiger en amusanter.
Schade tijdens reverse sprint race dan niet meetellen in cost cap.
Reverse grid zou ik het liefst zien. Zo een Hulkenberg dan op 1 zien rijden lijkt me leuk(zo worden andere rijders ook even in de spotlight gezet) En het maakt de race een pak pittiger en amusanter.
Schade tijdens reverse sprint race dan niet meetellen in cost cap.

nochtans evenveel sessies als anders.Ik dacht naar de sprint race te kijken.
Maar eerst nog die shoot-outs.
Ik vind die sprint weekends hoe langer hoe triestiger... Veel te veel sessies.
Gewoon geduld hebben tot Ferrari weer blundert?Alleen uitkijken hoe Norris op het podium zal geraken.

Te veel sessies die ge wilt kijken...nochtans evenveel sessies als anders.
normaal:
- FP1
- FP2
- FP3
- Q
- R
-> 5 sessies.
sprint weekend:
- FP1
- Q
- SQ
- SR