Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je Max zijn inhaalrace ziet zou ik er niet op hopen.Eindelijk nog eens een spannende race vooraan. Hopelijk de eerste van velen.

Hoe graag ik Danni ook heb en hem het zou gunnen, dit talent kunt ge toch niet negeren!En geef Lawson maar een zitje.
Norris clipte muur ook heel even blijkbaar!- Russell, wat een idioot. In plaats van continu op de boordradio het over winnen te hebben... beetje minder praten.
Wie komt hier lezen als ze geen spoilers willen?
Het kwam mss wat traag op gang maar dat was nu toch echt geen saaie race? Zeker na halverwege was er toch best wat te zien en ik heb dit seizoen nog niet zo op 't puntje van mijn stoel gezeten als vanaf het moment dat de Mercs gingen pitten tot Sains over die streep wasSaaie race op zich, maar het feit dat er eindelijk anderen om de winst streden maakte alles goed. En van die tactische masterclass van Sainz kan ik ook wel genieten.
Het kwam mss wat traag op gang maar dat was nu toch echt geen saaie race? Zeker na halverwege was er toch best wat te zien en ik heb dit seizoen nog niet zo op 't puntje van mijn stoel gezeten als vanaf het moment dat de Mercs gingen pitten tot Sains over die streep was
Dat wel maar als we een race pas als spannend gaan aanzien als er constant actie is gaan we nog lang mogen wachten natuurlijkEerste deel vond ik oprecht vrij saai door het treintje rijden, het einde mocht er natuurlijk wel zijn.
Maar los van het treintje rijden was het gelukkig eens een mooie afwisseling van de Verstappen dominantie.
Ik vond dit ne plezante alleszinsMaar dat is het net he. Je kijkt toch voor de win? En ja er is nog een boeiende strijd in dat middenveld, maar uiteindelijk telt er toch maar 1 plek? Morgen of volgende maand of volgend jaar weet iedereen nog dat Sainz hem gewonnen heeft, maar wie 4e of 5e geworden is dat weet niemand. (Of het zouden de wandelende Wikipedia pagina's moeten zijn).Dat wel maar als we een race pas als spannend gaan aanzien als er constant actie is gaan we nog lang mogen wachten natuurlijkIk vond dit ne plezante alleszins
En idd. Ik probeerde tot nu toe altijd naar de rest van het veld te kijken en mij niet te veel aan te trekken van het feit Max alweer 20 seconden voor zit, maar ik besef nu wel dat de spanning toch nog een stuk hoger is als het om de win gaat en niet om een strijd om 4e plaats ofzo.