Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp wel dat ze hem een straf zouden geven.lol ze gaan sainz nog 5 sec straftijd geven ook terwijl iedereen hun plaats terug krijgt waar zijn ze mee bezig
Maar hem niet straffen zou ook stom zijn.Ik begrijp wel dat ze hem een straf zouden geven.
Maar nu start Fernando toch gewoon voor hem dus die botsing heeft ook nie echt gevolgen gehad, dusja onnodig
debatable. Alonso zijn beste periode is langer dan 15j geleden. en (oa) Vettel was toch ook geen krabber die periode. (ja, zo lang zit Alonso al in de sport)Wel een mooi podium. De 3b este rijders van de laatste 15j.
Ze doen maar iets tbh.Volgen ze eigenlijk een reglement?
Of doen die ook zo maar iets?

of indien minder dan pakweg 5 laps (of minder dan 10% van de race-afstand) en dan een rode vlag = finish.Ik denk dat gewoon stoppen na de 2e rode vlag en de rangschikking nemen de ronde daarvoor minste discussie zou zijn. Ale dit was een shitshow. Ze wouden Abu Dhabi scenario's vermijden met meteen rode vlag te doen maar dit was niet veel beter. Denk dat als er de laatste x-aantal ronden iets gebeurd ze gewoon best er meteen mee stoppen en dan classificatie opmaken. minste discussie. hoewel dan kan je ook absurde zaken tegenkomen van uitvallers die nog op het podium staan ofzo.
Waarom zou dit een shitshow zijn?Ik denk dat gewoon stoppen na de 2e rode vlag en de rangschikking nemen de ronde daarvoor minste discussie zou zijn. Ale dit was een shitshow. Ze wouden Abu Dhabi scenario's vermijden met meteen rode vlag te doen maar dit was niet veel beter. Denk dat als er de laatste x-aantal ronden iets gebeurd ze gewoon best er meteen mee stoppen en dan classificatie opmaken. minste discussie. hoewel dan kan je ook absurde zaken tegenkomen van uitvallers die nog op het podium staan ofzo.
Dan is P1 toch vaak een vogel voor de kat?Ze zouden beter die herstarts afschaffen. Wat verwacht ge met nog 2 laps te gaan. Tuurlijk gan er kamikaze acties volgen. Geef mij maar starten achter SC en laat DRS van het begin toe.
P1 is meestal den enigste in het voordeel bij SC omdat die een gat kan trekken.Dan is P1 toch vaak een vogel voor de kat?