Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alonso naar Aston zou echt enorm dom zijn... Piastri naar Aston zou nog kunnen, want wordt sws toch een leerjaar. Ook Mick wordt blijkbaar genoemd om naar daar te gaan (wat ook geen al te beste keuze zou zijn, ook vanwege de Ferrari link). En tjah, Nyck, zit ik al helemaal niet op te wachten.Alonso naar Aston, Piastri naar Alpine en Sargeant ipv Latifi bij Williams dan maar?
Er waren eerder dit jaar al wel geruchten over Alonso en Aston Martin, dus de rook is er al.Alonso naar Aston zou echt enorm dom zijn... Piastri naar Aston zou nog kunnen, want wordt sws toch een leerjaar. Ook Mick wordt blijkbaar genoemd om naar daar te gaan (wat ook geen al te beste keuze zou zijn, ook vanwege de Ferrari link). En tjah, Nyck, zit ik al helemaal niet op te wachten.
Maar ik zie Alonso daar zelf niet echt naartoe gaan?
Die ziet toch ook dat dat team alleen maar slechter en slechter wordt? En dat de goede mensen daar allemaal vertrekken.
En Aston Martin wel?Goh bij Aston Martin heb je nog de hoop om te verbeteren.
Alpine lijkt op zijn top te zitten en niet verder te geraken. Alpine gaat nooit een top drie team worden.
Meer kans dan Alpine, hoe absurd dat ook klinkt.En Aston Martin wel?

Mijn opmerking ging over de kans om een top 3 team te worden he, niet gewoon over huidige toestand verbeteren, want dat is voor Aston Martin idd amper een uitdaging te noemen.ik vind dat niet absurd klinken. Alpine doet mee voor P4 in het WCC. Aston Martin is het slechtste team op de grid.
ze kunnen niet slechtster worden.
Er is ook nog Williams.ik vind dat niet absurd klinken. Alpine doet mee voor P4 in het WCC. Aston Martin is het slechtste team op de grid.
ze kunnen niet slechtster worden.
Hoezo?Twee rode en twee witte Ferrari's in het veld dit weekend![]()