FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijne zogezegde "fan made edit" dat ik afleid uit 1 van de comments nog es voor dit moment bovenhalen. We will miss you Seb!

*2013 blijkbaar ook 1 van de meest dominantste seizoenen dat een F1 rijder heeft laten zien, 13 wins

Alonso naar Aston, Piastri naar Alpine en Sargeant ipv Latifi bij Williams dan maar?
Alonso naar Aston zou echt enorm dom zijn... Piastri naar Aston zou nog kunnen, want wordt sws toch een leerjaar. Ook Mick wordt blijkbaar genoemd om naar daar te gaan (wat ook geen al te beste keuze zou zijn, ook vanwege de Ferrari link). En tjah, Nyck, zit ik al helemaal niet op te wachten.

Alonso naar Aston zou echt enorm dom zijn... Piastri naar Aston zou nog kunnen, want wordt sws toch een leerjaar. Ook Mick wordt blijkbaar genoemd om naar daar te gaan (wat ook geen al te beste keuze zou zijn, ook vanwege de Ferrari link). En tjah, Nyck, zit ik al helemaal niet op te wachten.
Er waren eerder dit jaar al wel geruchten over Alonso en Aston Martin, dus de rook is er al.
Bovendien lijkt Szafnauer niet de grootste Alonso fan. Heeft ook al eens gesneerd dat het aannemen van Alonso een beslissing was van voor zijn tijd. Dus zo zot lijkt me dat allemaal niet.
Alpine mag wel eens voor hun monstertalent beginnen kiezen ipv een oud-kampioen die sowieso geen 5 jaar meer gaat mee gaan. Bij Aston Martin hebben ze niet iemand die zo aan de deur staat te kloppen, en Lawrence valt ook wel te verleiden voor een grote naam (zie Vettel).

Maar ik zie Alonso daar zelf niet echt naartoe gaan?
Die ziet toch ook dat dat team alleen maar slechter en slechter wordt? En dat de goede mensen daar allemaal vertrekken.

maar Alonso vindt zichzelf nog altijd de beste piloot op de grid, en die wilt gewoon F1 rijden. eenders waar.

ik denk trouwens dat er nogal onderschat wordt hoeveel voor een piloot die F1 wilt rijden geldt: slechtste team in F1 >>>>> niet in F1.

Laatst bewerkt:
Alpine is toch niet geimplodeerd?
Mclaren ook niet toen hij daar naast Hamilton reed.
En Renault is "geimplodeerd" toen hij daar de eerste keer weg ging, 2de keer zijn ze daar op hetzelfde niveau gebleven, tot de reden achter zijn Win in Singapore bekend werd.

Maar ik zie Alonso daar zelf niet echt naartoe gaan?
Die ziet toch ook dat dat team alleen maar slechter en slechter wordt? En dat de goede mensen daar allemaal vertrekken.

Goh bij Aston Martin heb je nog de hoop om te verbeteren.
Alpine lijkt op zijn top te zitten en niet verder te geraken. Alpine gaat nooit een top drie team worden.

En Aston Martin wel?
Meer kans dan Alpine, hoe absurd dat ook klinkt.

Fransen zijn wispelturig, gierig, doen alles half en half.
Op een dag beslissen die weer om de stekker uit te trekken uit het F1-project.

Ik zie Lawrence dan nog eerder per toeval een deftige auto bouwen :p

ik vind dat niet absurd klinken. Alpine doet mee voor P4 in het WCC. Aston Martin is het slechtste team op de grid.
ze kunnen niet slechtster worden.

ik vind dat niet absurd klinken. Alpine doet mee voor P4 in het WCC. Aston Martin is het slechtste team op de grid.
Mijn opmerking ging over de kans om een top 3 team te worden he, niet gewoon over huidige toestand verbeteren, want dat is voor Aston Martin idd amper een uitdaging te noemen.

Er is ook nog Williams.

Aston Martin is een beetje een raar team dit jaar. Soms rijden ze hopeloos achteraan, om met moeite de Williamsen bij te houden. Soms lijken die redelijk snel, en kunnen ze zich met de betere middenmoot meten. Om het dan soms weer Ferrari gewijs te verkloten. Maar er lijkt ergens wel een redelijk potentieel in die wagen te zitten, alleen weet precies niemand hoe ze dat eruit kunnen halen. Soms lijkt dat dan toevallig eens te lukken op een bepaald circuit.

Zo zie ik het toch, de werkelijkheid zal wel eerder zijn dat ze een designrichting gekozen hebben die vrij goed werkt op 1 type circuit, en van geen kanten op een ander type circuit.

Ik zie het weeral gebeuren: dit is een circuit waarbij Ferrari bijna met zekerheid een 1-2 kan halen. Maar het gaat morgen en wrs zondag regenen daar, dus goed mogelijk dat ze weer met minder (of niks) naar huis gaan....

Haas heeft upgrades dit weekend.

FB_IMG_1659117089383.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan