nokeyboard
Well-known member
59sec duurde het na VSC ending vooraleer t groen werd. 44 sec langer dan officieel toegelaten. Ja het is nu zoveel beter

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als we moeten verder gaan op (de meeste ) vorige GP's met regen: Start delayed, Start behind safety car, Red Flag, Restart in ... minutes, Restart from pitlane, ... Tegen dan zal 't wel opnieuw droog zijnVrijdag, zaterdag en zondag regen.
Gaat weer wat geven.

Max en Perez rijden anders, auto is nu meer richting max gemaakt. En daar heeft Perez moeite mee. In begin kon hij mee, maar nu heeft hij moeite punt verder moet je niet achter zoeken. Ik dacht dat Perez meer stabiele vloer nodig heeft.
Is duidelijk op de vrije training 2 duidelijk uitlegt op sky sport. Waarom Perez meer struggle dan in begin.Dit wordt ferm overdreven. Perez is al van in het begin van het seizoen trager qua race pace. Nu en dan kan hij in kwalificaties zich er eens voor zetten, maar de race pace van Max blijkt gewoon veel te sterk.
Enfin. Dit is duidelijk de beste Ferrari sinds 2007/2008 en ze gooien het op alle vlakken weg. Driver errors, betrouwbaarheid en strategie. Zelfs met de mindere betrouwbaarheid zou Charles nog op +- gelijke voet met Max moeten staan - ga maar na: elk 2 betrouwbaarheidsgerelateerde DNF's, en in Canada een 10p grid drip die hem ook nog punten kost maar Max had Silverstone waar hij meer punten verloor.
In alle andere races was er niets mis met de wagen dus als ze daar gewoon goed uitvoeren staat hij naast of misschien zelfs boven Max gezien de snellere wagen, maar ze blijven het maar weggooien.
Nog 1 win voor Max en hij kan zo'n beetje Leclerc volgen in de resterende races en hij wint de titel...
Rosberg*alleen hij moet toch weten dat die radio communicatie delayed is
Ja, mr Sainz was daar hoogstens die move al aan 't voorbereiden. Anders reageert die zo niet. Dus volgens mij was Ferrari daar effectief niet goed aan 't opletten.
Is duidelijk op de vrije training 2 duidelijk uitlegt op sky sport. Waarom Perez meer struggle dan in begin.
ja, tis korrel zout dat weet ik. ma die zullen er meer verstand van hebben dan vb sporza of viaplaysHet is duidelijk dat Sky het zo uitlegt. Meer niet.
ja, tis korrel zout dat weet ik. ma die zullen er meer verstand van hebben dan vb sporza of viaplays