Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me inderdaad zeer positief voor RedBull.Potentiële impact voor het kampioenschap dit. Ferrari had het zowat even erg als Mercedes, RBR veel minder...
Hongarije en Frankrijk mogen van mijn part ook verdwijnen. 2 gedrochten van circuits.Pfff,zou toch zonde zijn moest Spa geslachtofferd worden.
Die hebben toch net geïnvesteerd dacht ik.
Dat ze Monaco en Barcelona maar van de kalender verwijderen.
ik dacht niet dat Ferrari het even erg had als Mercedes
| Charles Leclerc will mount a completely new PU3 in Canada, along with a 4th turbo, giving him a 10-place grid penaltyPotentiële impact voor het kampioenschap dit. Ferrari had het zowat even erg als Mercedes, RBR veel minder...
Ik verwacht dit weekend een serieuze voorsprong voor RB en misschien andere teams die veel dichter bij Ferrari en Mercedes gaan komen? Wie van die teams had er ook weinig last van?ik dacht niet dat Ferrari het even erg had als Mercedes, maar bon, wel meer dan Red Bull die quasi niks hadden.
Mercedes had waarschijnlijk andere reglementering verwacht dan de kans op DSQ te verhogen
Toch eerst Monaco voor mij, ik snap het sentiment absoluut, maar met de huidige auto's...Hongarije en Frankrijk mogen van mijn part ook verdwijnen. 2 gedrochten van circuits.
Ik blijf erbij: Monaco schrappen zou een schande zijn
Je rijdt de Indy ook niet met full downforce wagens, om hem dan af te schaffen omdat het met die wagens niet lukt.
100% akkoord. Een hot lap op Monaco is fantastisch om te zien, bij de race val ik los in 't slaap.Monaco is slecht met deze wagens, met de vorige (2014-2021), met die daarvoor (2009-2013), met die daarvoor, ...
Monaco is al 20+ jaar geen deftig circuit meer om F1 te racen. Op een bepaald ogenblik moet je dat (imo) kunnen inzien en conclusies trekken.
Sure, een hot lap rond Monaco blijft fantastisch om te zien. En de race is elke, maar dan ook elke keer gat- en gatsaai. Ricciardo rijdt 4 jaar geleden naar de overwinning met een tekort aan PK's van 25% waarmee hij uiteindelijk niet veel sneller meer was dan een F2.
Inhalen _moet_ niet om een leuke race of legitiem circuit te hebben, maar een circuit waar inhalen al op voorhand onmogelijk is... Yeah no.
Mijn mening natuurlijk.
Garantie op spektakel en wat auto's in de muur 
da's mijn punt net he:Monaco is slecht met deze wagens, met de vorige (2014-2021), met die daarvoor (2009-2013), met die daarvoor, ...
Monaco is al 20+ jaar geen deftig circuit meer om F1 te racen. Op een bepaald ogenblik moet je dat (imo) kunnen inzien en conclusies trekken.
Sure, een hot lap rond Monaco blijft fantastisch om te zien. En de race is elke, maar dan ook elke keer gat- en gatsaai. Ricciardo rijdt 4 jaar geleden naar de overwinning met een tekort aan PK's van 25% waarmee hij uiteindelijk niet veel sneller meer was dan een F2.
Inhalen _moet_ niet om een leuke race of legitiem circuit te hebben, maar een circuit waar inhalen al op voorhand onmogelijk is... Yeah no.
Mijn mening natuurlijk.
Monaco zou een fantatisch circuit zijn om wat experimenten uit te voeren toch...
- Geen race, maar hotlap in het droge met regenbanden die niet uit bandenwarmers komen (dan zien we de echte skilzzz)
- Hotlap op slicks in de omgekeerde richting ZONDER dat piloten die baan mogen oefenen
- Hotlap met slicks op een natgespoten track
Op basis van die drie proeven die elk een individueel scoresysteem hebben maak je een top 10 en die geef je de punten.
Ja, ik zou er een kermis van makenGarantie op spektakel en wat auto's in de muur
![]()

Dus uw oplossing is coureurs de dood injagen?Monaco zou een fantatisch circuit zijn om wat experimenten uit te voeren toch...
- Geen race, maar hotlap in het droge met regenbanden die niet uit bandenwarmers komen (dan zien we de echte skilzzz)
- Hotlap op slicks in de omgekeerde richting ZONDER dat piloten die baan mogen oefenen
- Hotlap met slicks op een natgespoten track
Op basis van die drie proeven die elk een individueel scoresysteem hebben maak je een top 10 en die geef je de punten.
Ja, ik zou er een kermis van makenGarantie op spektakel en wat auto's in de muur
![]()
Overdrijf anders eens. Schumacher vloog ook eraf in Monaco dit jaar. Met slicks, op volle snelheid. Is hij dood?Dus uw oplossing is coureurs de dood injagen?