Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jawel, jullie willen gewoon vasthouden aan traditie omdat het nu eenmaal… traditie is?
Doe eens iets creatief zeg. Maak een joker-lap zoals in de rallycross. Zo kunnen snellere auto’s makkelijker inhalen. Doe een fanboost zoals in Formula E. Organiseer playoffs zoals in NASCAR. Gooi gewicht in de top 3 van vorig weekend hun auto. Laat Verstappen met 1 oog dichtgeplakt racen. Doe iéts.
Ik ben geen man van tradities, time to shake things up.
. Alhoewel het idee van playoffs in racerij nog altijd idioot is
.
. Hoe kan een redneck dat nog volgen
?Tip:!voteban Timothy.
www.motorsport.com
Gelukkig zitten we niet in Amerika anders hadden we 4 rechte stukken van 2km en 4 bochten van 90°. Die gaan meer en meer de toer van FE op met al die stratencircuits.goed voor het geld zaken de rest telt niet meer echt![]()
F1 CEO Domenicali floats idea of French GP in Nice
www.motorsport.com
En weer een stratencircuitGelukkig zitten we niet in Amerika anders hadden we 4 rechte stukken van 2km en 4 bochten van 90°. Die gaan meer en meer de toer van FE op met al die stratencircuits.
Het verschil is dat op Indianapolis, Daytona en Le Mans effectief geracet kan worden, iets wat in Monaco al 50 jaar niet meer gaat. F1, F2 of welke reeks dan ook.da's mijn punt net he:
je gaat niet met wagens die voor net het tegenovergestelde ontwikkeld zijn de Indy 500, Daytona 500 of 24h du Mans gaan rijden, om dan te zeggen dat dat niet lukt, en dat daarom die races uit de kalender geschrapt moeten worden.
Dat zijn de grootste wedstrijden ter wereld, dat je dat afschaft omdat je er met de verkeerde wagens racet: in Amerika en de Endurance-community zou het kot te klein zijn. maar in F1 roepen ze er blijkbaar om.
ik vind dat raar.
Liever over de Promenade des Anglais tussen de palmbomen met de Middellandse zee als backdrop scheuren en dan enkele leuke technische secties in de binnenstad creëren, dan het gedrocht van een Franse GP die we nu hebben. Laat maar komen.![]()
F1 CEO Domenicali floats idea of French GP in Nice
www.motorsport.com
En weer een stratencircuitGelukkig zitten we niet in Amerika anders hadden we 4 rechte stukken van 2km en 4 bochten van 90°. Die gaan meer en meer de toer van FE op met al die stratencircuits.
Maar ik begrijp niet dat je plots F1 fan bent geworden en dan de regels helemaal wil veranderen. Is F1 dan wel de juiste sport voor jou ?Dat van die verkeerde bandenkeuze weet ik ook wel hoor… maar wat me stoort aan de huidige formule 1 fans (niet allemaal), is dat ze zo willen vasthouden aan alles wat ‘is’ of zoals het 10-20 jaar geleden was.
Commentaar op de hybrids.
Commentaar op het midden oosten
Commentaar op DRS
Commentaar op verplicht racen met 2 van de 3 compounds
…
Ik denk eerder, spice it up. Ik hou van verandering. Vandaar dat ik blij ben dat de F1 naar Vegas gaat (ok, ‘tis ook m’n favoriete plek op aarde). En ben ik blij met sprintraces. En met redelijk wat nieuwe circuits. Ik wil nieuwe dingen zien, ongekende dingen, gedurfde dingen.
De 200ste race op Catalunya, daar word ik niet zo warm van…
Ik ben niet ‘plots’ fan geworden van F1, ik kijk F1 sinds de seizoensfinale van ‘97.Maar ik begrijp niet dat je plots F1 fan bent geworden en dan de regels helemaal wil veranderen. Is F1 dan wel de juiste sport voor jou ?
Kijk, er is niks mis met bijvoorbeeld drift races maar mij boeit het geen hol. Dan ga ik toch ook niet plots fan worden van drift races en zagen dat ze de regels wat moeten aanpassen om wat meer spanning in de races te krijgen.
- Ik heb wat commentaar op de hybrides, simpelweg omdat de wagens te log zijn. Je ziet dat toch gewoon als je de huidige beelden vergelijkt met beelden van rond de eeuwwisseling. Deze wagen zijn misschien sneller maar zijn gewoon lomp en log.
- Ik heb ook commentaar op races in het midden oosten. Ik heb geen probleem met het feit dat daar races zijn, maar het is toch altijd op dezelfde steriele circuits zonder karakter. En ik vind het heel spijtig dat daarvoor dan mythische plaatsen moeten wijken.
- Ook heb ik commentaar op DRS. Simpelweg omdat het de kunst van het inhalen ondermijnt. Wie probeert er nog een echt inhaalmaneuvre ? Bijna niemand. Logisch want het is veel makkelijk om te wachten op de volgende DRS zone, een knopje in te drukken en op topsnelheid gewoon voorbij de tegenstander te zoeven. En dan staan daar de zoegenoemde fans te juichen op de tribune. Ik vraag me vaak af waarom feitelijk.
- En op de verplicht racen met verschillende compounds heb ik inderdaad ook commentaar. Racen doe je met een wagen die zo goed mogelijk is afgesteld op het circuit. En daar iemand verplichten om daar banden op te leggen die niet geschikt zijn voor de race... Dat is toch te belachelijk voor woorden.
Soit... Ik lees hier heel veel mensen die problemen hebben met de GP van Monaco. Idiote ideeën als een hotlap competitie. Sorry... dan moet je rally gaan kijken, niet F1. Ik weet dat inhalen op Monaco heel moeilijk, om maar niet te zeggen onmogelijk, is. Maar om daarvoor die GP af te schaffen ??? Dat doe je toch niet. Een WK zonder de GP van Monaco op de kalender is imo gewoon geen WK. Ze kunnen misschien wat strengere regels invoeren ivm blokken in Monaco, maar voor de rest zou ik er niet te veel aan veranderen.
Ik ben niet ‘plots’ fan geworden van F1, ik kijk F1 sinds de seizoensfinale van ‘97.
Die fans juichen omdat hun favoriet een plaats wint, denk ik. Ik denk dat de gemiddelde F1 fan niet te vergelijken is met de gemiddelde F1 fan hier.
Persoonlijk kijk ik om spektakel te zien.
De setting is belangrijk. Het racen ook, en dat mag zeker kunstmatig beïnvloed worden voor mij. Inderdaad, door verplichte banden/pitstops, DRS,… maar ook zaken die er vandaag nog niet zijn (fanboost, jokerlaps, of wat er dan ook nog kan uitgevonden worden). Van mij mag Monaco zeker blijven, het minder goede racen wordt ruimschoots goedgemaakt door de omgeving en setting.
Ik heb het alleen niet zo voor standvastigheid. Van mij mogen ze de boel echt regelmatig opschudden. Reverse grids. Maar dan niet elke race, 5 keer per jaar ofzo. 1 race vervangen door een hotlapevent. 1 race waar ze alledrie de compounds moeten gebruiken. 1 race waar DRS overal open mag op keuze van de piloot.
Bernie Ecclestone speelde al met het idee circuits nat te spuiten. Doe dat, maar enkel in twee trage bochten van het circuit en zonder dat piloten dat vooraf weten wanneer.
Allez, ik besef dat de die-hard fans zoals hier kunnen afhaken met bovenstaande, absoluut. Maar de fans die er zijn zouden NOOIT zeggen “meh, saaie race”.