D
Deleted member 14
Guest
Ik zag Hammy daar ook zoietsIk denk dat ze beiden op dezelfde manier over de lijn gegaan zijn, maar ben niet zeker.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zag Hammy daar ook zoietsIk denk dat ze beiden op dezelfde manier over de lijn gegaan zijn, maar ben niet zeker.

Raar dat er verder niks meer van gezegd was. Normaal is dat altijd toch een redelijk directe penaltyMax zal wel nog een straf krijgen zeker? (Uitgang pit)
Het was wel maar lichtjes over die lijn, op het einde van de lijn, door een slip omwille van het natte wegdek ipv door roekeloosheid. Ik zou het maar lullig vinden als ze daar toch voor straffen... Hopelijk kijken ze naar de geest van de regel, niet naar wat die letterlijk zegt.Raar dat er verder niks meer van gezegd was. Normaal is dat altijd toch een redelijk directe penalty
Enkel de racing line ligt droog, dus bij een standing start zou de helft van de grid gekloot zijn.Doen ze nu terug een standing start?
Nja, het reglement is het reglement he. Slippertje of niet, betekent dat je zo wild niet moet uitkomen.Het was wel maar lichtjes over die lijn, op het einde van de lijn, door een slip omwille van het natte wegdek ipv door roekeloosheid. Ik zou het maar lullig vinden als ze daar toch voor straffen... Hopelijk kijken ze naar de geest van de regel, niet naar wat die letterlijk zegt.
dat heeft hij goed gemaakt vandaag dusDaarom is Perez rijder #2

Mijn god ben ik blij dat deze weer achter de rug is. Zo'n ongelofelijk saai circuit met letterlijk 0,0 inhaalmogelijkheden.
Blij voor Checo, verdiende wel eens een overwinning. Baal voor Leclerc dat ge op zo'n domme manier veel verliest.