FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
dat heeft hij goed gemaakt vandaag dus :p

je kan toch niet zeggen dat dit een slechte race was?
Je kan ook niet zeggen dat dit een goeie race was. Naar Monaco standaarden was het inderdaad een goeie race.

Top weekend voor RBR. Hoe kunt ge t als Ferrari zijnde weer verkloten:rofl:

Tuurlijk wel? Hoeveel laps zaten de eerste 4 super dicht bij elkaar? En hoeveel inhaalpogingen hebben we gezien ...
Voor mij mag Monaco gerust van de kalender verdwijnen imo.

Hoeveel wagens werden er on track ingehaald?
Ik herinner mij paar keer Gasly. En dat is het zowat?
Ik denk zelfs dat het triestiger is dan een normale Monaco GP. Ik lees online van een gemiddelde van 10 overtakes per Monaco GP. Ik herinner mij geen 10 vandaag :p.

Er was spanning maar enkel door de weeromstandigheden.
Maar als je ziet hoe Alonso anderhalf seconde per ronde verliest op Norris en niet ingehaald kan worden door Hamilton, dan zie ik ook het nut niet meer van Monaco.

Hoeveel geduld gaat Haas en Williams nog hebben met Schumacher en Latifi.

En wat een flaters weeral bij ferrari. Verschrikkelijk voor Leclerc maar top voor RB.

Hoeveel geduld gaat Haas en Williams nog hebben met Schumacher en Latifi.

En wat een flaters weeral bij ferrari. Verschrikkelijk voor Leclerc maar top voor RB.
De flaters van Ferrari gaan een key worden tis niet de 1ste keer dat het gebeurt.
Ook bij Vettel waren kostbare punten verloren gegaan door de strategie van Ferrari

Een slechte race was het niet, maar dit was toch ook allesbehalve een goede race. Ik heb zowel de F2 als de F1 gezien en het aantal echte inhaalmanoeuvres was volgens mij op één hand te tellen. Gewoon een vreselijk saai circuit waar er al gehoopt moet worden dat er rijdersfouten of teamfouten worden gemaakt om de boel wat boeiend te maken want qua racen kan daar gewoon niks.

Ik snap voor nostalgische redenen waarom dit nog op de kalender staat, maar als kijker is het toch diep bedroevend. Ben blij dat we er vanaf zijn.

Om 1 of andere reden vind ik het altijd fascinerend om naar te kijken, ook al gebeurt er meestal niet veel.

Toch nog een staartje

Amai, ze zijn precies rap daar bij Sporza :unsure:

Is intussen nét bekend dat dat protest is afgewezen

Ferrari ruining careers since 2010 :D Alonso, Kimi, Vettel en nu Leclerc :p Ik snap nog altijd niet dat daar geen koppen rollen. Elke keer hoor ik een italiaans accent over die boordradio en weet ik al genoeg -.-

Laatst bewerkt:
Net de GP gezien. Goed dat ik niet live kon kijken, kon ik rode vlaggen doorspoelen. Langs de andere kant was het naar monegaskische normen een aangename GP. RB haalt hier toch weer maximale punten op een track dat hen minder ligt dan Ferrari. Als je dan het klassement ziet met Verstappen en Perez daar zo afgescheiden op kop ondanks de races in Bahrein en Australië dan is het toch weer triestig hoe Ferrari er weer voor staat.

Checo toch goed bezig.. had Barcelona kunnen winnen en had Saoudi Arabië wsl gewonnen zonder pech met de safety car.

Checo toch goed bezig.. had Barcelona kunnen winnen en had Saoudi Arabië wsl gewonnen zonder pech met de safety car.
Zonder team orders had hij het in Barcelona ook niet gehaald denk ik. Die SC is een heel ander verhaal. Als die er niet geweest was had Checo nu waarschijnlijk de leiding in het WDC gehad…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan