FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ferrari is eigenhandig hun kampioenschap aan het weg gooien. Die Italianen kunnen hun hoofd gewoon niet koel houden wanneer er chaos ontstaat.

Raar dat er verder niks meer van gezegd was. Normaal is dat altijd toch een redelijk directe penalty
Het was wel maar lichtjes over die lijn, op het einde van de lijn, door een slip omwille van het natte wegdek ipv door roekeloosheid. Ik zou het maar lullig vinden als ze daar toch voor straffen... Hopelijk kijken ze naar de geest van de regel, niet naar wat die letterlijk zegt.

als we rechtlijnige judgement willen, kunnen ze nauwelijks anders dan bestraffen
tbf, hij blockt Leclerc er wel licht mee, maar een halve meter verder had hij hetzelfde kunnen doen (dus of hij dat voordeel net uit het overschrijden van de gele lijn haalt, is discussiëerbaar)

Het was wel maar lichtjes over die lijn, op het einde van de lijn, door een slip omwille van het natte wegdek ipv door roekeloosheid. Ik zou het maar lullig vinden als ze daar toch voor straffen... Hopelijk kijken ze naar de geest van de regel, niet naar wat die letterlijk zegt.
Nja, het reglement is het reglement he. Slippertje of niet, betekent dat je zo wild niet moet uitkomen.
Ik vind net dat ze moeten straffen

niet slim van ferrari om niet te switchen naar de mediums.. tenzij ze geluk hebben en er nog lichte regen zou vallen.

Als Sainz voorbij Perez geraakt, zou Red Bull team-orders kunnen (moeten, imo) doen, en dan verliest Leclerc meer punten op Verstappen dan nu.
rare situatie.

Bij. Red Bull hebben ze het makkelijker dan vorig jaar. Die sukkels aan de. muur bij Ferrari zijn niet van het niveau van. die bij Mercedes. Hoe kan je in godsnaam zoiets weggooien ?

Mijn god ben ik blij dat deze weer achter de rug is. Zo'n ongelofelijk saai circuit met letterlijk 0,0 inhaalmogelijkheden.
Blij voor Checo, verdiende wel eens een overwinning. Baal voor Leclerc dat ge op zo'n domme manier veel verliest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan