FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
kinda sucks als ge commentaar hebt op Hamilton en het feit dat het dit jaar aan de piloot ligt als ge suckt, en dan een dag later eruit ligt in Q1.

kinda sucks als ge commentaar hebt op Hamilton en het feit dat het dit jaar aan de piloot ligt als ge suckt, en dan een dag later eruit ligt in Q1.
Over wie heb je het, Alonso? Heb blijkbaar iets gemist :D

Ow boy, Mercedes back to dominate?

Over wie heb je het, Alonso? Heb blijkbaar iets gemist :D

Ow boy, Mercedes back to dominate?

Zou mij verbazen dat Alonso zoiets gezegd heeft? Want ik heb dat toch ook gemist.

Die zei nog een maand geleden nog dat Hamilton nu ook weet hoe dat het voelt om één van de beste rijders te zijn en toch maar 10de te eindigen door geen performante wagen te hebben.

F1 TV app -> via Airplay naar uw LG tv (dat is ingebouwd) werkt niet

Alle andere apps (Telenet ofzo) kan ik 'airplayen' naar mijn tv, alleen géén live F1 via hun app
(genoeg topics in de subreddit)
Ik heb gisteren avond F1 TV gekocht. En het programma Tech Talk kon ik zonder probleem via air play naar mijn LG CX doen. Maar het probleem is mss vooral voor de Live?

Ik heb gisteren avond F1 TV gekocht. En het programma Tech Talk kon ik zonder probleem via air play naar mijn LG CX doen. Maar het probleem is mss vooral voor de Live?
ja live, probeer straks eens. Als het werkt is het een wonder waarop iedereen een jaar werkt (LG C1 heb ik)

2 van de 20 rijders niet in fout voor te traag rijden tijdens hun in en out laps tijdens qualifying. 55 violations en uiteindelijk enkel de haas rijders een warning voor gekregen. Ze mogen toch wel eens iets doen aan dat treintje rijden om toch maar zo laat mogelijk een snelle ronde neer te zetten.

Ik ben eens benieuwd. Traditioneel is Catalunya een van de saaiste races. Als het nu met de nieuwe wagens en 3 teams die in theorie voor het podium gaan vechten nog niet lukt mag dit circuit toch wel permanent van de kalender voor mij 🙂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan