FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik twijfel al een hele tijd, ik betaal een veelvoud voor Play Sports, maar pik occasioneel wel een voetbalwedstrijd (Belgische competitie en zeer sporadisch een buitenlandse topmatch) mee...

Wat voor mij belangrijk is, en misschien kan iemand me daar op antwoorden: als je een abo hebt op F1TV, kan je dit dan buiten Europa gebruiken om de races te bekijken?
Yelo Play zorgt ervoor dat ik Play Sports kan bekijken in héél Europa, maar niet (bvb.) in de USA. Lukt dit met F1TV wel?

Ik twijfel al een hele tijd, ik betaal een veelvoud voor Play Sports, maar pik occasioneel wel een voetbalwedstrijd (Belgische competitie en zeer sporadisch een buitenlandse topmatch) mee...

Wat voor mij belangrijk is, en misschien kan iemand me daar op antwoorden: als je een abo hebt op F1TV, kan je dit dan buiten Europa gebruiken om de races te bekijken?
Yelo Play zorgt ervoor dat ik Play Sports kan bekijken in héél Europa, maar niet (bvb.) in de USA. Lukt dit met F1TV wel?
Ik zou denken, als F1TV beschikbaar is in het land waar je zit, dit geen probleem mag zijn: https://support.f1.tv/s/article/2022Is-F1-TV-and-Live-Timing-available-in-my-country?language=en_US

Inderdaad. Enkel in landen waar F1TV Pro ook effectief beschikbaar is.
Getest in Bahrein vorig jaar. Dat staat niet in de landen voor F1TV Pro en daar werkte het dus ook niet met mijn Belgisch account.

VPN werkt toch?
In het eerste jaar F1TV om toch maar de Engelse commentaar te hebben, logde ik in F1TV met een Duitse VPN in om te doen. Wanneer de stream begon met de beschikbaar Engelse commentaar, zet ik de Duitse VPN af en de stream bleef doorgaan.

Zou mij verbazen moesten zo'n dingen niet meer werken.

Iemand ervaring hier met de F1 app? (65€/jaar)
Ik ga verhuizen deze maand en denk dat ik mijn Telenet Play ga opzeggen.

Op hoeveel schermen kan je tegelijk kijken? Mss een oplossing zoals je met Netflix kunt doen.. 🤔😉
Heb het sinds de start van het seizoen met twee andere vrienden. Wel content van. stream van gsm naar de tv via chromecast. Af en toe schakelt hij wel eens naar een lagere resolutie voor een paar seconden (dit ligt waarschijnlijk aan mijn wifi hier) maar voor de rest zeer tevreden van.

Afwachten inderdaad. Het lijkt me straf dat ze zomaar even 7 tienden doen verdwijnen in één keer. Maar hun snelheid op het rechte stuk lijkt wel serieus verbeterd te zijn. Benieuwd naar morgen dus.

Het porpoising zou in elk geval een pak minder, of zelfs helemaal verdwenen, zijn. En aangezien ze in de vorige GP's zelfs van het gas gingen op het rechte stuk om het porpoising te verminderen, wil dat direct zeggen dat ze een pak sneller zullen zijn op het techte stuk.

Het lijkt me straf dat ze zomaar even 7 tienden doen verdwijnen in één keer.
Normaal gezien is dat inderdaad ondenkbaar.
Maar met dat porpoising gedoe legden ze hun rijhoogte altijd veel hoger. Ongeveer het belangrijkste voor een ground-effect auto. Dus in dit geval zou ik er niet van verschieten.

We kunnen het denk ik alleen maar toejuichen mocht Mercedes het gat kunnen dichten. Hoe lang is het geleden dat we 3 teams hebben gehad die vooraan strijden voor de overwinning, laat staan de titel?

Iemand ervaring hier met de F1 app? (65€/jaar)
Ik ga verhuizen deze maand en denk dat ik mijn Telenet Play ga opzeggen.

Op hoeveel schermen kan je tegelijk kijken? Mss een oplossing zoals je met Netflix kunt doen.. 🤔😉
Wel geen airplay via LG tv (geblokt) en zeker geen app. Groot minpunt van LG WebOS

Na Miami FP zou ik toch verwacht hebben dat mensen niet zo snel dit soort uitspraken zouden maken :)
Ik zeg alleen wat ik zie 😁
De auto ziet er een stuk stabieler uit dan voorheen. Maar niet voor de winst
De long run was voor de RB en gingen een stuk beter met de banden om, en de Ferrari was snel over 1 ronde maar hadden dan weer meer banden slijtage.

Toch heeft Aston Martin kunnen bewijzen dat deze nieuwe Aston een evolutie is van de vorige. En dat terwijl ieder klein kind kan zien dat dat niet zo is, dat dit een compleet andere wagen is die werkt volgens een compleet andere filosofie. Hoe heeft Aston dat dan in godsnaam kunnen bewijzen ? Simpel. Door te laten zien dat dit type wagen zelfs vorig jaar in oktober al getest geweest is in de windtunnel door Aston Martin. Het lijkt er op dat ze bij Aston gewoon 2 wagens ontworpen hebben. Ze dachten dat de andere beter was en hebben met die de eerste races aangevat. Ze hebben, dankzij Red Bull, nu gezien dat de andere betere is en gaan nu met de andere racen. Een beetje zoals Mercedes die in de 2de pre season tests met een heel andere wagen reed dan in de 1ste tests.

Dan Fallows kan, in de paar weken dat hij nu bij Aston is, niet zo een verandering in de wagen teweeg gebracht hebben. Wel kan hij voor kleine dingen gezorgd hebben. Zo is bijvoorbeeld de spiegel van de nieuwe Aston gewoon identiek aan die van de Red Bull. Daar zal die Fallows wel achter zitten.

In elk geval vind ik het zielig. En het is wederom die zielige Lawrence Stroll die er achter zit. 2de keer dat hij gewoon schaamteloos een ander team kopieert. En dat van iemand die ambieert van ooit wereldkampioen te willen worden met zijn team. Newsflash for Stroll... je wordt geen wereldkampioen door iemand te kopiëren. Wanneer je iemand kopieert hang je altijd een stap achter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan