FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?

• Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Met statistieken kunt ge alles bekijken.

Ik neem aan dat je "bewijzen" bedoelt? Punt is dat hier niets bewezen moet worden.

Daarom dat ik het blijf herhalen:
Een stat is een stat. Niet meer, niet minder.

Da's hier weeral des BG's dat je moet uitleggen dat als zelfs een Schumacher in tranen zit omdat hij oprecht geëmotioneerd is dat hij het aantal overwinningen van Senna evenaart, er toch IETS van waarde aan het aantal overwinningen zit. 😂

De (absolute) cijfers zijn wat ze zijn. Maar zoals je ook rijders onderling niet kan vergelijken door verschillende wagens, era's etc kan je ook statistieken niet met elkaar vergelijken. En met statistieken kan je ook alles bewijzen wat je wil, met soms wat moeite zelfs het tegengestelde. Zo is de beste doelman van de rode duivels door iedereen gekend... Eric Deflandre. In al zijn wedstrijden bij de rode duivels als doelman geen enkel tegendoelpunt. Of toch die 10 min dat hij Filip de wilde na zijn rode kaart moest vervangen :unsure:

Een stat die wel iets zou kunnen zeggen is het percentage van overwinningen dat ze gehaald hebben op het aantal GP's dat ze gestart zijn.
Een korte carrière in een altijd dominante wagen geeft dan ook snel een vertekend beeld.

Nee, die stats met het aantal overwinningen vind ik dan toch veel leuker om te interpreteren. Neem bv Alonso 20 jaar dienst en amper 32 overwinningen. Als F1 kenner weet je ook hoe de vork in de steel zit. Wordt aanzien als 1 van de beste rijders van de laatste decennia, maar foute keuzes of niet in de juiste wagen te zitten heeft hierin een rol gespeeld. Natuurlijk geluk dwing je ook af zoals in de situatie van Hamilton. 8j über dominantie bij het Mercedes team omdat hij ook zeer gewild was door Mercedes zelf.

En bv in de jaren '70. Reed een topteam toen ook geen 5sec sneller dan de rest van het veld bij wijze van spreken :D

Het zijn maar wat statistiekjes jongens, chill :unsure:.

Belangrijkste punt is vooral dat, en ik herhaal dat ik absoluut geen Max fan ben, hij echt heel sterk aan het rijden is. Ik heb ook de indruk dat die Red Bull "minder moeilijk" is dan vorig jaar. Perez heeft er alleszins minder last mee zo lijkt het. Dat zorgt misschien voor een wat meer relaxte sfeer bij Max die ervoor zorgt dat hij nog wat meer kan focussen om de limieten op te zoeken?

Kon er blijkbaar écht wel helemaal niets aan doen, rempedaal plots tot op de vloer en weg remmen...
Dan kan zelfs een hybride piloot met de beste elementen van Senna, Schumacher & Hamilton ofzo niets meer doen.

Waarom ineens al die haat op het internet over die chicane in Barcelona?
Ik snap het niet, t'is nog altijd een racecircuit, of gaan ze er gans Nascar rondjes van maken? Variatie mag toch vind ik in F1, en zeker de laatste bochten/chicane in Barcelona

Laatst bewerkt door een moderator:
Kon er blijkbaar écht wel helemaal niets aan doen, rempedaal plots tot op de vloer en weg remmen...
Dan kan zelfs een hybride piloot met de beste elementen van Senna, Schumacher & Hamilton ofzo niets meer doen.

Had idd een kapotte remschijf.

Laatst bewerkt:
Waarom ineens al die haat op het internet over die chicane in Barcelona?
Ik snap het niet, t'is nog altijd een racecircuit, of gaan ze er gans Nascar rondjes van maken? Variatie mag toch vind ik in F1, en zeker de laatste bochten/chicane in Barcelona
ineens?

de haat over die chicane is er al sinds de chicane er is. die is crap, slecht gelegd, voegt niks toe van inhaalmogelijkheden, en door die chicane worden 1 goeie bocht afgesneden, en de laatste bocht is nu gewoon altijd flatout, wat hem niet ten goede komt.

Iemand ervaring hier met de F1 app? (65€/jaar)
Ik ga verhuizen deze maand en denk dat ik mijn Telenet Play ga opzeggen.

Op hoeveel schermen kan je tegelijk kijken? Mss een oplossing zoals je met Netflix kunt doen.. 🤔😉

Op hoeveel schermen kan je tegelijk kijken? Mss een oplossing zoals je met Netflix kunt doen.. 🤔😉

Maar op één scherm te bekijken. Allé, ik ga het anders zeggen. De live stream zelf is maar op één scherm te bekijken, op andere schermen kan je wel andere data (zoals live tijden of head cams) bekijken. Trouwens ook verboden in hun TOS :)

Alleen al voor de Engelse commentaar het dubbel en dik waard voor mij.
Ik kijk wel geen voetbal ofzo, wat Play Sports sowieso erg oninteressant maakt voor enkel F1...

In het begin hing die F1TV maar met haken en ogen in elkaar, maar dat is nu toch volwassen geworden. Er is nu goede Chromecast en Airplay integratie en het loopt zelden tot nooit vast bij mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan